Multimedya: Selen
Her şeyin başladığı bölüme hoş geldiniz. Bu bölüm asıl olayların başladığı bölüm umarım beğenirsiniz düşünceleriniz benim için önemli.
Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayınız sizi seviyorum.
***
"Hayatımda asla yapmam dediğim şeyler bir anda iplerimi elimden almıştı."
***
Hayatta her daim bazı sözler veririz. Bazen büyük konuşuruz, bazen boyumuzdan büyük işler yaparız ve sonuçları ödeyemeyeceğimiz kadar olabilir. Bende düşünerek bazı kararlar verdim ama çoğu kararımın üzerinde uzun süreli durmadım üstelik bu kararlar oldukça önemli kararlardı.
Yirmi dört yaşına gelmiş hamile ve genç bir kadınım. Kendi kararlarımı doğru ya da yanlış hiç fark etmez kendi hür irademle alıyorum. Belki de çıktığım bu yolda çok pişman olurum bilemem ama pişman olmayacağım bir şey varsa oda kendi kararlarımı alıyor olmam.
Hayatımda yaptığım yanlışlardan kimseyi suçlamayacağım çünkü bileceğim bu hatayı ben yaptım kendi kararımdı. Mesela babamın yanında kalıp Onurla evlenseydim eğer hayatım boyunca beni o adamla evlendirdiği için onu suçlayıp ona öfkeli olacaktım.
Şimdi ise ona öfkeli değilim, iyi ya da kötü babamı seviyorum. Bu hikayenin kötü karakteri benim babam değil tamam çok iyi bir baba da değil o sadece Elmas Ablanın dolduruşuna gelen insanların ne söylediğini aşırı umursayan eski kafalı ve fevri bir adam.
Ben babamı seviyorum. Babalar kızlarının ilk aşkları olurmuş benim babamda benim ilk aşkım işte, her ne yaparsa yapsın ona çok fazla öfkeli kalamıyorum çünkü şimdiye kadar bana kol kanat geren tek ailem oydu benim.
Annem öldüğünde duvarlarım yıkılmıştı sanki, babam onunla birlikte uçup gitmişti. Babamın Elmas Ablayla evlenmesi ile de tamamen gardım düşmüştü ve savunmasız kalmıştım. Babam evde değilken Elmas Ablanın bana yaptıkları hatırladıkça tüylerimi diken diken eden ayrıntılardı.
Hep babama anlatmak istemiştim ama ona o kadar değer veriyordu ki bana inanmazdı. Ben onun gözünde annesinin yerine gelmiş olan o kadını kıskanan küçük bir kızdım sadece.
Sanırım güven konusunda babama benziyordum. Bende Berke böyle güveniyordum birisi onun hakkında bir şey söylese asla inanmaz kulak tıkardım ama öyle değildi işte, babamı şuan anlıyordum işte ikimizde sevdiğimiz insanlara deli gibi güvenmeyi seçmiştik.
Babam annemden sonra Elmas Ablaya sığınmış sevgiyi onda bulmuştu aynı benim ondan beklediğim ve bulamadığım sevgiyi Berkte bulmam gibi. Baba kız aynı hatayı yapmışım bilmeden ben bu hatadan geçte olsa dönmüşüm ama babam umarım o kadının gerçek yüzünü gördüğünde çok yaralanmaz.
Butiğe geldiğimizi fark ettiğimde ikimizde indik taksiden. Birlikte butikten içeriye girdiğimizde Derin direk mağaza müdürünün yanına ilerledi ve ona birkaç bir şey söyledi kadın hızlıca yanından ayrıldığında mağazanın sahibi kadın gelmişti.
"Merhaba hanımlar."
"Merhaba."
"Merhaba."Derinle bakıştığımızda kadına dönüp samimice gülümsedi ve kredi kartlarını gösterdi.
"Acaba bize yardımcı olabilir misiniz eminim karşılığını çok güzel alacaksınız."kadının gözleri ışıldadığında yüzünde kocaman bir gülümseme olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)
Chick-Lit"İzem!"diye bağırdığında durdum ona döndüğümde bana bakıp sırıtırken tekrar konuşmaya başladı. "Yoksa Selen mi demeliyim? Hangisi üzerine yattığın o ceset mi yoksa asıl kendin mi?"gözlerim dolarken arkamda Eymenin varlığını unutmuş bir şekilde mırıl...