Siyah bir koridordan geçerken Jungkook'un eli hala belimdeydi. Sonunda o yere varmak üzereydik sanırım, etrafa yayılan beyaz ışık bunun da göstergesiydi.
İçeriye doğru girdiğimizde burnuma içki ve sigara kokusu geldi. Tek hissettiğim buydu zaten, benim aksime Jungkook ise sesten dolayı yüzünü buruşturmuştu.
'Gördüğüne göre artık gidelim mi? Klasik bar.'
Beden diline karşın sadece hayır anlamında başımı sağa sola salladım. Gelmişken eğlenmeliydik değil mi?
'Burası sana göre değil Ae Cha, gidelim.'
Sinirlendiğimi hissediyordum. Ne yani sırf engelli olduğum için böyle yerlere giremez miydim?
'Benim ne eksiğim var onlardan?'
Sinirlendiğini belli edecek derecede gözlerini bana dikti. Aynı zamanda dudaklarını da dişliyordu ve biraz daha zorlarsa kanaması an meselesiydi.
'Sen masumsun. Onlar gibi değilsin Ae Cha,o yüzden burası sana göre değil.'
Gülümsememek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Bu bir iltifat sayılır mıydı?
'Biraz daha burada kalsak?'
'Tamam.'
İleriye adımlayarak en azından oturmak için yer aradım. İnsanlar delicesine kendini müziğe kaptırarak dans ediyordu,benim duymadığım müzikte.
'Dans edelim mi?'
Şaşkınca bana baktığını hissedebiliyordum. Duymadan dans etmek...nebileyim değişik geliyordu ama bunu onun için yapabilirdim en azından. Bildiğim bir kaç hareket vardı,tek sorun melodiye uygun muydu bilmiyordum. Dans edenlere bakarsak kopmalık,çılgın türde bir melodiydi. O zaman yapabilirdim işte.
Onun elinden tutarak ortaya doğru sürüklemeye başladım. Bende kalabalığa karışmak istiyordum.
Bedenlerimiz insanlara çarpıyordu ama umrumuzda değildi. Burada,çılgınca,deli gibi onunla dans edecektim. Hayatımda ilk defa bar denilebilecek bir mekana geliyordum ve onda da yanımda o vardı.
Parıldayan gözleriyle gülümsedi, ona bakınca bende gülümsedim.
Ardından ise hiç bir şeyi umursamayarak dans etmeye başladık. Benim aksime o profosyoneldi ama benimde bildiğim hareketler vardı yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obstacle✔
FanfictionHerkesin aksine onun etrafına örecek kalın duvarları yoktu,onun kelimeleri vardı yalnızca.