°6

663 54 7
                                    

Bu editin gerçek olması peki... ndgwhdhwhdh

Özellikle sizin için 1000 kelimenin üzerinde yazdım bak,sahurda okuyun diye. Değerimi bilin ayol bbdhwhdje

Yorum yapmayanı 😘😘

Iyi okumalar~

Korkuyordum,ciddi anlamda korkuyordum. Ne olduğunu çözemediğim bir işin içindeydim ve anlamaya çalıştıkça korkum artıyordu.

Masadan kalkınca Jungkook bana tek kelime etmemişti,kaşları çatılmıştı ve o adam geldiğinden beri çok ciddi duruyordu.

Bilmediğim bir kata çıkmıştık, aşağısından çok daha farklıydı. Parmak iziyle girmiştik ve geldiğimiz andan itibariyle bizi gören herkes mutlaka bize bakıyordu. Rahatsız ediciydi,özellikle de göz önünde olmak istemeyen benim için.

Yeşil bir masaya geldiğimizde etrafı süzüyordum. Genel olarak kadınlarla donatılmıştı ve neredeyse çıplaklardı. Onlara göre sanırım fazla pasif duruyordum.

Her kadın mutlaka bir adamın başında duruyordu. Kumar oynadıklarını az çok anlayabilmiştim ama Jungkook ne alakaydı?

Kumar oynayan adamı öpen kadını gördüğümde bakışlarımı onlardan çekerek Jungkook'un oynadığı oyuna kitlendim.

Jungkook'un yanında,diğer kadınlar gibi duruyordum. Kendimi fahişe gibi hissetsem de Jungkook'tan mantıklı bir açıklama bekliyordum. Sonuçta onu buraya zorlayan bendim ve soru sormaya çekiniyordum açıkçası.

Jungkook ortaya bir kart attığında radarıma sarı saçlı,yeşil gözlü bir kız takıldı. Dikkatlice buraya bakıyordu.

Çok fazla insan bakıyordu buraya ama o sanki daha meraklıydı.

Onun kendi yanında ki adama yaptığı gibi kolumu Jungkook'un omuzuna koydum. Sahipsiz sanmasınlar.

Amacım sadece kızların bakmasını biraz olsun engellemekti ama bu sefer bakışlar bana dönünce usulca elimi çekmiştim. Kendi hemcinslerimden korkmam nasıl bir ironiydi?

Ayakta durmaktan yorulmuştum, bu kadınlar ayaklarında topuklu olmasına rağmen nasıl öyle durabiliyorlardı?

Burnuma sigara kokusu ulaşınca ister istemez çekiyordum ve midem bulanıyordu.

Jungkook'a buradan gitmemiz gerektiğini söylemek istedim ama oyuna o kadar fazla konsatriyedi ki beni görmedi bile sanki.

Bizim bu bar gibi gözüken ama aslında kumarhane de ne işimiz vardı cidden?

Jungkook,kumar oynuyor olabilir miydi?

Bence yapmazdı,ona güveniyordum. Tamam mafya gibi görünen birine göre masumdu ama kumar oynayacak kadar düşmüş müydü?

Buradan gitmek istiyordum,hemen.

Oyun öyleyece devam etti,istisnasız yarım saat diyebilirdim. Ya sürekli berabere kalıyorlardı ya da ortaya koyacak çok fazla şeyleri vardı.

Jungkook elinde ki son kartı koyunca adama yandan bir gülüş attı. Adamın sinirlendiği gözüken damarlarından belliydi.

Ve bir anda elimi tuttu,ortam tam bir kargaşaya döndü saniyeler içinde.

Sinirlenen adam masayı devirdiğinde biz çoktan Jungkook ile kapıya ulaşmış çıkmak üzereydik.

"Paraları hesabıma bekliyorum bebeğim,ha gelmezse olacakları hayal gücüne bırakıyorum. Ne olacağı belli olmaz."

Adama karşı göz kırptığında koşarak oradan çıktık. İnsanlara çarpıyorduk ve neden kaçtığımızı bile anlayabilmiş değildim. Kendi ayaklarıyla o kumara gitmişti ve kaybetmiş miydi? Tanrım...

Obstacle✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin