°32

329 31 23
                                    

Üzerime geçirdiğim öylesine bir pijama takımıyla evimin merdivenlerden aşağısına iniyordum.
Baek kahvaltıyı hazırladığını söyleyerek beni uyandırmıştı ve tahmin ediyordum ki kesinlikle hazırlamamıştı.

Hadi ama Baekhyun'dan bahsediyorduk burada. Şeytan kadar sinsi bir insan evladıydı o. Ayrıca yemek yapmasını bilmeyen bir insanın kahvaltı hazırlayacağını pek sanmıyordum.

Ancak aşağıya indiğimde cidden şaşırmıştım çünkü baek kahvaltı hazırlamıştı.

Ölüyor muyduk? Son günümüz felan mıydı? Ne oluyor?

"Ölüyo muyuz Baek?"

"Ya! Kahvaltı hazırlayamaz mıyım ben?"

Kafamı sağa sola salladım. Şimdiye kadar asla hazırlamamıştı.

"Merak etme zehir atmadım,otur da ye çabucak gidelim."

"Bugün neler yapıyoruz bakalım?"

"Aslında Ae Cha... bugün bir misafirimiz olacak."

Tüm dikkatimi ona verdim. "Kimmiş bu?"

"Zengin birisi diyelim. Şimdiye kadar ki en çok paraya sahip olan biri."

Hahlayamadan edememiştim. O zenginlerin de mi bir üstü vardı? Yoksa ben bunları anlamayacak kadar mı fakirdim?

Her ne haltsa beni ilgilendirmez sonuçta ben parama bakarım.

"Sevdim bunu. Ne istiyor peki?"

"Seninle yarışmaya katılmayı."

Önümde ki yemeklerden bir kaç tanesini ağzıma attım. Aynı zamanda Baek'i dinlemeye çalışıyordum. Açtım.

"Benimle mi yarışmak istiyormuş yani?"

"Hayır Ae Cha." Yerinden kalktı ve yanıma oturdu. "Seninle birlikte aynı motorda başkalarıyla yarışmak istiyor."

"Baek... biliyorsun,bu işlerle ilgisi olmayan birini yanıma almak tehlikeli olur."

Kafama vurdu. Ya! Acıdı.

"Aptallık etmesene. Belli ki adam bi ekşin heyecan felan istiyor ki o kadar çok para karşılığında binmek istiyor."

"Bir dakika ne?! Adam mı?"

Göz devirdi. "Buna mı takıldın gerçekten?"

"Normalde tam tersi olur ama arkama bi erkeği atmak komik olacak cidden."

İkimizde güldüğümüzde aslında bu fikir aklıma yatmıştı. Küçük bir yarışla normalin üstündende para alabilirdim. Kısa ve zahmetsiz.

"Peki ya adı nedir?"

Boğazını temizledi usulca. Kim olduğu hakkında asla tahmin yapamazdım ama onun olacağını da tahmin etmezdim.

Önce elimde ki çatal düştü yere. Tutamadım kendimi. Sonra ise hızlıca ayağa kalktığımda bunun olmayacağını belirtmek istiyordum.

Öte yandan da onu aylardır görmeyen kalbim adını duyduğu an hayat bulur gibi yeniden hızlanmıştı.

Kararsızdım.

Ne yapacağımı bilmiyordum.

Ve odama kaçarak koştuğumda kesinlikle eskiye döneceğimi bilmiyordum. Ben yine aptal bendim.

"Jeon Jungkook."

...

"Ae Cha...neden buraya geldiğimizden beri betin benzin attı? Neyin var?"

Obstacle✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin