Hikayenin uzunlugunu nasil istersiniz? Ona gore ayarlamak istiyorum. Genelde uzun yazan biriyim,bana kalsa yani en az 60 a kadar ilerletebilirim ama çok sıkar derseniz en az 35 40 olur. Siz ne diyorsunuz?
İyi okumalar~
Jungkook'un Ağzından
Flashback
Yeni bir mekan keşfetmenin tadıyla içkimi yudumluyordum. Gelir gelmez siktiğim adam ile daha da mutluydum. Yenileceklerini bile bile karşıma geçmeleri bile büyük cesaret istiyordu tabi.
"Hile yapıyorsun şerefsiz! Beni yenmen imkansız!"
Ve elimde ki son kağıdı ortaya koydum. Sinirinden adeta etrafı deviriyordu. Ah... etrafa yazık olmuştu galiba. Umurumda mıydı peki?
Histerik bir gülüş vardı yüzümde. Böyle mekanlar benim gerçek evim gibiydi. Kendi benliğimi buralarda buluyordum.
"Paramı yarına kadar hesabımda bekliyorum bebeğim."
Duvara tekme atarak mekandan çıktığında sadece arkasından gülerek bakmıştım.
Ae Cha'nın uyumasıyla anca buraya gelebilmiştim. Onun yüzünden kendime ayırdığım vakitler belki de bir elin parmağını geçmiyordu. Hepsi zaten o lanet babası yüzündendi.
Uzun hikayeydi. Belki üşenmezsem anlatırdım. Ne dersiniz ha?
"Evet,kim geliyor başka?"
Gelmeden önce çığlık çığlığa olan mekanda çıt çıkmıyordu şimdi. Buna Jungkook etkisi derlerdi işte.
Bir kaç dakika daha bekledim. Sadece cesaret edip karşıma geçmeleri gerekiyordu. Bugün kaldırdığım para değeri fazlaydı,o yüzden daha az kişiyle uğraşacaktım. Gerçi uğraşmadığım kalmamıştı.
"Ben."
Kimin seslendiğine bakmak için bakışlarımı içeriye yeni gelen o kişiye baktım.
Tanıdık değildi ama çok güzel olduğu büyük bir gerçekti.
Giydiği kısacık elbisesi ile göğüs dekoltesi tam bir felaketti. Dudaklarımı yaladım istemsizce.
Sanırım onunla farklı bir oyun oynayacaktım.
Gülümsedim. Karşıma geçecek kadar cesareti varsa yapacaklarıma da katlanmalıydı.
Hızlı adımlarla yanıma vardığında sandalyeye oturdu.
"Bir tur. Kaybedersen herkesin içinde soyunur ve bana kucak dansı yaparsın."
Gür bir kahkaha attı. Arkaya doğru giden yüzü boynunu öne çıkarıyordu ve bu oldukça seksiydi.
"Açık sözlüğüğüne hayranım Jeon Jungkook."
"İnsanlar genelde her şeyime hayranlardır."
"Peki madem. Eğer ben kazanırsam da tüm paranı alırım."
"Bilirsin şu ana kadar kimseye yenilmedim. Yani paradan çok fazla bir şeyim yok. Ortaya başka bir şey koymalısın bebeğim."
Elini omuzuma koydu. Gözlerin de ki bakış bile fazla baskıcıydı. Bunu sevmiştim.
"Demek ki o zamanlar ben yokmuşum. Kendini bu kadar fazla büyük görme Jeon Jungkook."
Omuzumda ki elini iterek bu sefer ona ben yaklaştım. "Adımın tam söylenmesinden hoşlanmam...ve
Düşen sütyen askısını düzelterek sözüme devam ettim. Tabi elimi değdirmekten de geri kalmamıştım. "Karşımda da böyle durmazsan sevinirim. Malum hormonlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obstacle✔
أدب الهواةHerkesin aksine onun etrafına örecek kalın duvarları yoktu,onun kelimeleri vardı yalnızca.