15.bolume gif koymayi unutmusum aq yeni fark ettim sbdmwbdjed neyse 20.bolume kismet artik
Hadi herkes saçma bir muhabbet başlatsin bu yerden konusalim -yorumlari arttirmak için türlü şey bulan yazar drami😀-
E madem o kadar yazdınız şuraya bir yere de favoritti sarkinizi yazın da otlanalim dbdbdbejd
Kitapta hüzün yapmayacaktim baydı diyordum ama elim kaymış valla ben yapmadım bi baktim ayrılmışlar aaaa haberim bile yok
O yüzden tum suc Ae Cha da bende degil ehehehe
Kendimi temize çıkardığıma gore bölüme geçebilirsiniz askolar
Iyi okumalar~
Bazen sadece birine sarılmak istersin. Kokusu tenine bulaşşın. Kollarıyla seni sarıp sarmalasın. Saçını okşasın, sana güzel kelimeler fısıldasın. Seni sadece sarılmasıyla bile iyi hissettirsin istersin.
Ben bunu Jungkook'ta anlamıştım. Saçımı okşayarak kulağıma fısıldadığı güzel sözlerle beni sarıp sarmalamasında fark etmiştim.
Güzel dersin ama bu,öyle farklı bir duygudur ki güzel kelimesinin ötesine geçemezsin. En zirvesiydi sevginin bu.
Yetiyordu işte sarılmak olanları geçirmeye. Aynı şimdi de yaptığım gibi.
Kapıyı açar açmaz bedenimi onun kucağına atmış ve ayaklarımı onun beline sarmıştım. Sarılmanın da en büyüğüydü bu. Kollarımı da boynuna sardığımda ondan ayrı kaldığım saatlerin acısını çıkarmak istercesine sıktım.
Onu özleyeceğimi düşünemiyor muydu aptal?
Bunca zaman kendini alıştırdıktan sonra küçük bir olayda gidemezdi ya. En azından buna izin vermezdim.
Bedenimle birlikte salon olduğunu düşündüğüm yere doğru beraber ilerlediğimizde hala kucağındaydım ve çıkmaya da niyetim yoktu.
Sakinleştirmek istercesine okşadı saçlarımı. Kulağıma güzel sözler fısıldamaya başladı. Ne dediğini duymuyordum ama duymasam bile derdi. Sonucu önemli değildi neticede benim için bunu düşünmesi bile mutlu olmama yetiyordu.
Kucağında koltuğa oturduğumuzda biraz utansam da bırakmaya niyetim yoktu. Atılması gereken bir trip ve bir de azar vardı. Öylece hayatımdan çıkıp gidemezdi. Daha ona hesap soracaktım.
'Yerin rahat heralde'
Gülerek daha fazla yayıldım. Tehlikeli sularda yüzüyordum,farkındaydım. Hem biraz oyundan da zarar gelmezdi ya?
'Gayet rahatım. Kalkmamı mı isterdin yoksa?'
Kollarını belime sararak kafasını sağa sola doğru salladı.
Bende sardım kollarımı ona yeniden. Bir kaç saat ayrı kalsak bile özlemiştim. Bende ki yeri apayrıydı.
'Seni çok özledim Jungkook-ah'
'Bir gün bile geçmedi aradan, farkındasın değil mi?'
Kafamı omuzuna koyarak boyun kısmına gömdüm. Cevap vermek istememiştim. Hem bu hareketim bir cevaptan daha etkili olmuştu bence.
O da bişi demedi, konuşacak çok sözümüz vardı ama biz susuyorduk. Çünkü konuşursak söylerdim. Daha fazla dayanamazdım.
Belli bir süre içersinde öyle kaldık. Hiç birimiz hareket etmedik. Öylece sarıldık dakikalarca. Demiştim ya,bu bile yetiyordu bize,bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obstacle✔
FanfictionHerkesin aksine onun etrafına örecek kalın duvarları yoktu,onun kelimeleri vardı yalnızca.