Bilgilendirme .
|
|
|
Todoroki Shoto'nun kız kardeşisin . Aranızda 1 yaş var . Liseyi Amerika'da okudun ve bitirdin . Şimdi de Amerika'dan Japonya'da ki evine yeni dönmüşsün .
|
|
|
Bu arada ilk defa Smut içerikli bir hikaye yazıyorum yanlışlarım olursa şimdiden özür dilerim lütfen düzeltmem için yazın . İyi okumalar💕
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Todoroki : Y/N sonunda evine döndün seni çok özledim küçük kardeşim .Y/N : O kadar da küçük değilim . Bende seni özledim .
Todoroki : Hadi eve gidelim . Emin ol ki evdeki herkes en az benim kadar özlediler seni . Amerika'da lise nasıldı ?
Y/N : Çok güzeldi ama burayı çok özledim . Havası bile bir başka . Senin nasıl geçti ?
Todoroki : Güzeldi . Olaylar falan duymuşsundur bir sürü Villian yendik .
Y/N : evet güzel şeyler başarmışsınız . Yanında bide brokoli'ye benzeyen bir çocuk vardı galiba .
Todoroki : Midoriya . Adı Midoriya .
Y/N : Peki .
_________________________
Bayan Todoroki : Kızım seni çok özledik .Y/N : bende sizi çok özledim annecim .
_________________________
Eve geçtiniz eşyalarını odana yerleştirdin . Akşam yemek yedikten sonra ılık bir duş aldın ve odana geçtin . Aşağıdan abin Todoroki'nin sesi geliyordu .
______________________
Todoroki : Anne ben çıkıyorum .Bayan Todoroki : Tamam oğlum geç kalma .
Todoroki : Tamam .
Y/N : Nereye ?
Todoroki : Arkadaşlarımla buluşucam .
Y/N : kimlerle ? Kız arkadaşınla mı yoksa ?
Todoroki : Hayır . Üstelik Bi kız arkadaşım yok . Bizim liseden çocuklarla buluşucam . Gece kulübüne gideceğiz . İstersen sizi tanıştırabilirim . Gelmek istermisin ?
Y/N : bana uyar ama onlar sorun çıkarmasın ?
Todoroki : neden çıkarsınlar ki onlar da çok sevinir .
Y/N : Tamam . Bekle üstümü değiştireyim geliyorum .
Todoroki : Tamam .
Bunu giydin ve aşağıya Todoroki'nin yanına indin .
________________________
Todoroki : İddalıyım diyorsun ?Y/N : evet . Ortalığı biraz yakmam lazım uzun bir aradan sonra geri döndüm sonuçta .
Todoroki : Birilerine asılmak yok .
Y/N : onlar bana asılmasın da .
Todoroki : Bu kadar şaka yeter hadi çıkalım .
__________________________
Yaklaşık 15 dakika sonra bir gece kulübüne girdiniz .
________________________
Denki : Todoroki sonunda geldin . Bu güzel hanımefendi de kim .
__________________________
Denki elini tuttu ve zarif bir öpücük kondurdu .
_______________________
Y/N : Çok incesiniz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak