Shoto - Katsuki 2. İsimler

1.8K 83 366
                                    

Sabah erkenden kalktınız . Kafe gibi bir yer buldunuz . Her sabah farklı yemekler çıkıyormuş bugün de mantı varmış .

Y/N : Mantı ?

Sato : Benim Türkiye'ye 3. Gelişim daha önce de yedim baya güzel öneririm . 8 tabak mantı y-yogurt sanrım koyuyorlar mı yanına ?

Garson : Evet .

Sato : Tamam bunlar . Teşekkürler .
__________________________
Yuika : Ne söyledin ?

Sato : Mantı yanında yogurt .

Yuika : güzel oluyor mu ?

Sato : Ben çok seviyorum .
_______________________
Birlikte mantıları yediniz gerçekten çok beğenmiştiniz . Parayı ödeyip kalktınız geziyordunuz . Gemiye binip karşıya geçmeye karar verdiniz .
|
|
Haruhu : Çok güzel .

Yuika : Evet .

Y/N : Niyeyse atlayasım geldi .

Bakugou : Saçmalama . Yine denir gideriz orda istediğimiz kadar açılır atlarız . Şimdi vatos falan çıkar bilmiyoruz güvenli mi .

Haruhu : Denki anlar şimdi .

Denki : Ne ?

Haruhu : Hoooppaaa !

Denki : AAAAAA
|
|
Haruhu Denki'yi gemiden aşağıya attı . Denki'nin çığlıklarına herkes size döndü . Haruhu ve Bakugou insanlara salak o öylesine eğlence arıyor diye ikna etti .
|
|
Haruhu : NASIL ?

" AA "blup" HAR- "

Yuika : Niye yüzmüyor ?

Y/N : ÇÜNKÜ YÜZME BİLMİYOR ! Bakugou al şunu uçarsınız özgünlüğünle .

Bakugou : Benim sorunum değil öğrenseymiş elimi bile sürmem .

Momo : ÖLÜCEK !

Haruhu : Bişey olmaz ya .

Sato : Tamam ben ışınların .
________________________
Sato üstünü çıkardı gemiden balıklama atladı . Denki'nin yanına yetişti . Denki korkunca elektiriği verdi deniz komple elektrik oldu gemi de Demir diye elektrik gemiye bulaştı herkes çarpıldı sizde dahil .
_____________________
Sato : Ge-grrzkaa-lı- tut-tttun- bana-

Denki : Ehehehhe
\
\
Sato sizin yanınıza ışınladı kendilerini .

Y/N : Kaf-kaffanızı- si-sik-yim .
______________________
Baya bi gezmiştiniz ve çokta güzel bulmuştunuz . Akşam olmaya başladı buz pateni sürmek için yer aradınız . Bir alışveriş merkezinin içinde buldunuz ve eğlenmek istediniz . Hoca olmadan 45 TL yanında özel hocayla 75 TL idi 45 dakikanız vardı . Yavaştan buz patenlerini giydiniz .
|
|
Bakugou : Y/N boşver bunlarla ayakta durmak imkansız .

Y/N : Daha önce hiç kaymadın mı ?

Bakugou : Kaydım sa-

Y/N : Bakugou .

Bakugou : Tamam kaymadım .

Y/N : Ama ben kaydım ve süper derecede kayabiliyorum tut elimi .

Bakugou : Düşeriz gerizekalı .

Y/N : Bişey olmaz hadi Katsuki .
______________________
Bakugou ellerini sıkı sıkı tutuyordu bebek gibiydi . Adımları küçük küçük korka korka gidiyordu .

Arkadan Haruhu ve Yuika geçti birlikte dönüp el ele tutuşuyorlardı . Haruhu Yuika'yı tuttu belinden kaldırdı döndü sonra yere geri indirdi kaymaya devam ettiler .

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin