Pencere

1.3K 79 325
                                    

Yuika : Y/N hadi çıkalım .

Y/N : Dur hazırlanıyorum . Akşam çıkacaktık ya biz . Niye değiştirdin fikrini ?

Yuika : Haruhu bişey mi ne planlamış bende anlamadım . Seni de ekmek istemedim hadi hazır mısın ?

Y/N : Evet evet .

Yuika sabah erkenden gelmişti gezecektiniz .

Kombinin

Yuika ile yine gezdiniz baya bi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yuika ile yine gezdiniz baya bi . Akşama doğru herhangi bir kafeye gittiniz .

Yuika : Bizim çocuklar buluşmuş . Momo'yu çağırayım mı ?

Y/N : Olur . Ara hemen . Kim kim buluşmuşlar ?

Yuika : Midoriya fotoğraf paylaşmış . Todoroki , Bakugou'nun yüzünün yarısı gözüküyor büyük ihtimalle çekinmek istemeden kaçarken çekmişler , Haruhu ha birde bi çocuk daha var . Tanıyor musun ?

Y/N : Ha Bakugou'nun çocukluk arkadaşı . Çok kafa çocuk gerçekten .

Yuika : Yakışıklı çocukmuş . Baya kaynaştınız galiba . Tanıştın mı daha önce ?

Y/N : Evet evet . Üçümüz gezmiştik Bakugou , Raiden ve ben .

Yuika : Bakugou'nun bir arkadaşı olacağını düşünmezdim .

Y/N : Niye ?

Yuika : Canım sen unuttun tabi . Bakugou baya sinirli pek arkadaş edinmeyen cinstendi . Tabi o siniri pek sana göstermezdi yanında kuzu gibiydi .

Y/N : sinirli mi ? Bi kaç kere öyle bağırdığını falan duydum da o kadar da değil .

Yuika : Dediğim gibi sana kuzu gibi . Buluşuyomusunuz ikiniz ?

Y/N : Arada beni görmeye geliyor Ya da arıyor falan .

Yuika : Güzel . Ee ne içersin ?
_________________________
Akşama doğru eve döndünüz Bakugou falan da evin kapısının önündeydi . Baya söyleniyordu Raiden'a

Raiden : BAĞIRMA AÇ ŞU KAPIYI !

Bakugou : KAPA ÇENENİ ! Kovulduk zaten mekandan .

Raiden : BEN Mİ DEDİM GARSONU DÖV DİYE ?

Bakugou : SENİ DE DÖVERİM ŞİMDİ KAPA LAN ÇENENİ !

Raiden : aç şu siktiminin kapısını !

Bakugou kapıyı açtı Toga önüne fırladı . Bakugou yumruğu çakıyordu az kalsın ani refleksle Toga son anda eğildi .

Toga : Manyak ne yapıyosun ?

Bakugou : OROSPU EVE NASIL GİRDİN ?

Toga : Bıçakla açtım .

Bakugou : Ha kilidi kırdın .KAFANI KIRICAM !

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin