Antrenman

744 28 112
                                    

Yuika : Beni çağırtmışsınız .

Sehfpa : Gel . Seni apar topar getirdiğimiz için kusura bakma . Fakat zorundaydık . Başımız dertte . Kayn'ı bir türlü yenemiyoruz .

Yuika : Niye barış süreci yapmıyoruz ? İllahaki yenmek zorunda mıyız ?

Sehfpa : Bu işler böyle yürümüyor . Sende iyi biliyorsun . Sana bu görevi vermek istemezdim ama tek aklımıza gelen kişi sensin . Sadece bebek sorun yaratacak . Aldırmayı düşündün mü ?

Yuika : Hayır . Doğacak .

Sehfpa : Anladım . Eşine nasıl bir yalan attın ? Biliyorsun bizi kimseye anlatamazsın .

Yuika : Tam yalan attım değil aslında .

Sehfpa : Nasıl yani ?

Yuika : Sehfpa benim size bişey söylemem gerek .

Sehfpa : Evet ?

Yuika : Rehine olarak getirdiğim Kızıl Yıldırım aslında , bebeğin babası o .

Sehfpa : Neden bahsediyorsun sen ? İhanet mi ettin bize ?

Yuika : Öyle değil . Ben onunla tanıştığım da çoktan çeteden çıkmıştım . Üstelik onu tanımıyordum . Ben ayrıldıktan 5 gün sonra onunla savaşmışsınız yani benim onu tanımama imkan yoktu . Bu yüzden beni suçlayamazsınız .

Sehfpa : Neden dövülerek geldi o zaman ?

Yuika : Burdakiler onun elini kolunu sallayarak içeri girdiğini görseydi sağ bırakmazlardı . Bende böyle bir plan buldum . Düşündüğünüz gibi düşman olarak gelmedi . Benim yanımda olmaya geldi . Bizimle savaşacak .

Sehfpa : Ona güveniyor musun ?

Yuika : Güvenmediğim birinden niye çocuk yapayım ?

Sehfpa : Yuika sırf seninle olan geçmişimizin hatrına biz de ona güveniriz . Birazdan tüm herkese söyleriz olur biter . Fakat en ufak yanlışı olursa-

Yuika : Olmayacak .

Sehfpa : Görücez . Şimdi tanıtıma geçelim o zaman . Çık odadan .

_________________

Sehfpa : Herkes buraya baksın . DERHAL !

Yuika Sehfpa'nın tam sol tarafında duruyordu herkes pür dikkat kesildi . Louise sağ tarafa geçti .

Sehfpa : Yuika aylardır uğraştığımız bu görev için bize geri katıldı . Herkes burda olduğuna göre . Bundan sonra bilin ki bugünden itibaren Yuika'yı sol kolum yapıyorum . Tabiki benden ve Louise'den sonra onun sözü geçer . Bunu böyle bilin .

Milly : HEY MİLLET STRİKNİN GERİ DÖNDÜ .

Herkes bağırmaya başladı . Bazıları yeni gelip onu tanımadığı için kim olduğunu bilmiyorlardı . Fakat eskiden beri onu tanıyanlar sevinçle haykırıp alkışlıyorlardı .
Yuika baya seviliyordu .

Sehfpa : YETER ! Sessiz olun başka söyleyeceklerim de var . Yuika , striknimiz hamile . Yani küçük bir üyemiz var !

Edward : Bu mükemmel . Fakat savaşması riskli değil mi ?

Sehfpa : Ona ihtiyacımız olduğu için olabildiğince dikkatli olucaz . Üstelik bir şey daha var . Bebeğin babası Haruhu . Yani Kızıl Yıldırım .

Louise : NE ?

Yuika : ...

Salonda büyük bir uğultu koptu . Herkes şaşkınlık içindeydi .

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin