Davetsiz Misafir

592 28 57
                                    

( Bilgilendirmeeeee , özet geçicem birazz )

Aradan yaklaşık 2 ay geçmişti . Yuika kardeşi hakkında gerçeği öğrenmişti . Üstelik Rose artık karargahın yeni patronuydu . Siz yaklaşık bir kaç hafta önce Japonya'ya evinize geri dönmüştünüz . Rin 9 aylık neredeyse kocaman bir bebek olmuştu . Yuika ve Haruhu'nun minnak kızları ise 3. Ayına girmişti . Haruhu gibi kıpkızıl saçları ufacık ufacık gözükerek göz kamaştırmaya başlamıştı bile .

Suoh yani Yuika'nın kardeşi Londra'ya ailesinin yanına geri döndü . Hika ise Haruhu ile abi kardeş ilişkisini son iki ayda baya iletmişti . Yuika Hika'ya son olaydan sonda yavaş yavaş alışıyordu .

Toga ve Saburo'nun ilişkisi iyice berbat durumdaydı . Denki ise artık eskiyi unutmuş kendine odaklanıyordu . Tabi Denki diyince akla unutulmayacak kişi Sato geliyor . O aşık oldu . Evet iş arkadaşı ( Bizimde eski iş arkadaşımız ) Mano'ya . Bakugou Tebi'yi içten içe sevmeye başlamıştı . İyi bir anne olmak için çabalıyordu .

Raiden yavaşça ortamlara geri döndü . Raisan'ı soracak olursanız o hala sana  takıntılıydı ama ilişkiniz ile uğraşmıyordu .

Luka 3. Üniversitesinden mezun oldu üstelik şarkı bile çıkardı . Tabi daha ünlü olamadı .
Bu arada Momo ve Luka ayrı eve çıktılar .

A merak etmeyin hala abinle sevgililer ve ilişkileri mükemmel gidiyor . Todoroki'de arada onlarla kalıyor .

_____________________

Bakugou : Yok çocuğumuz olmayacak bence .

Y/N : Bakugou 2 aydır deniyoruz alt tarafı . Bu çocuk ha denince olan bişey değil . İyice saçmalamaya başladın .

Bakugou : Ne yapayım , küçük bir çocuğumuzun olduğunu düşününce içim bi hoş oluyor .

Y/N : İyice duygusallaştın sen . Eski Bakugou nerde ?

Bakugou : Hala burda .

Y/N : Sanmıyorum .

Tebi : Bez bitmiş .

Y/N : Bakugou gider alır .

Bakugou : Tüm işleri ben yapıyorum zaten anasını satayım .

Y/N : Çok konuşuyorsun kapı çalıyor ona da bak .

Bakugou : ONU DA BEN YAPAYIM ! HİZMETÇİ ALICAM BU EVE O OLUCAK ! ( Kapıyı açar ) NE VAR N-

___________

___________

___________

Bakugou bağırmalarını yarıda kesmişti . Önce yan taraftan sana baktı . Kötü bişey diye korktun . Hemen kapının önüne Bakugou'nun yanına yürüdün .

Haruhu : Hiç değişmemişiz .

Y/N : KUŞUM !

Anında Haruhu'nun üstüne atladın . Seni sarıp sarmaladı .

Bakugou : Yeter bu kadar in şu üvey piçin üstünden .

Haruhu : ( Güler ) Şu tavırlarını bile özlemişim be oğlum .

Bakugou : Ben sizi hiç özlemedim .

Haruhu : Bozdurma ağzımı gel şuraya .

Haruhu Bakugou'ya sarılmıştı . Bakugou da onu sarmıştı kollarıyla ama bi kaç saniye sonra ittirdi .

Bakugou : Vıcık vıcık ! Duygusallık kusucam .

Y/N : Ya az önce öyle demiyordun . Yuika nerde ?

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin