1 Gün Farklı Kişilerin Hayatı

622 37 172
                                    

Yeni bölümden selammm . Özlemişsinizdir bu bölümü uzun yazıcam herkesin bir gününü anlatmaya çalışıcam . Yuika'nın , Haruhu'nun Baku ile bizim , Raiden'in , Denki'nin kısacası kitaptaki her karakterin .

~~~~~~~~~~~~

Bu arada hatırlatma . Yuika ile Haruhu'nun olayını yeniden özet geçim . En son bölümlerde Sehfpa Haruhu'nun babasının ezeli düşmanları Kayn olduğunu öğrenmişti ve Louise ile plan yapmıştı . Fakat Louise bu planı kabul etmeyince onu sevgilisini öldürmekle tehdit etmişti .

Saburo ve Raiden'ın Toga için araları açıktı .

Denki zamanında Sato'yu aldattığı için ayrılmışlardı ve bunun üzerine Denki kendini affettirmeye çalışıyordu .

Sen küçük bir iş yerinde Mano diye vardiya arkadaşınla çalışıyordun . Falan filan .

Neyse şimdi hikayeye geçelimmm .

___________

Tebi : O hayırsız nereye kayboldu ?

Bakugou : Onun bir ismi var . Üstelik senin oğlun .

Tebi : Neyse ne . Nerde ?

Bakugou : Yuika ile tatile gitti .

Tebi : Sorumsuz . Beni düşünen yok tabi . Hayırsız .

Bakugou : Sen onu düşündün mü zamanın da ? Söylesene bir kere bile onun iyiliğini düşündün mü ?

Y/N : Bakugou , sus anlamaz .

Tebi : Niye düşünecek mişim ? Hayatımı mahvetti o benim .

Bakugou : Sanki çocuk dedi git bilmediğin insanlarla yat bana hamile kal diye .

Y/N : Sırası değil . Bu bebek ne olacak ? Tebi emzirmen lazım .

Tebi : ...

Bakugou : Haruhu'ya , Harumi'ye bakmadı Rin'e mi bakacak ?

Y/N : Süt anne buluruz o zaman .

Bakugou : Oluyo mu öyle ?

Y/N : Evet . Ben hemşireye bir sorayım .

Tebi : Gerek yok .

Bakugou ile birbirinize baktınız .

Tebi : Ne bakışıyorsunuz ? Verin bana .

Bakugou Rin'i Tebi'nin kollarına uzattı . Tebi istemeden de olsa emzirdi Rin'i .

Bakugou ile odanın dışına çıktınız .

Y/N : Bugünlük kabul etti diyelim diğer günler ne yapacağız ? Bebek kimde kalacak ben bu kadına güvenmiyorum .

Bakugou : Al benden de o kadar . Süt anne bulsak diğer günler için ?

Y/N : Olur .

Tebi : Duyuyorum sizi . Odadan çıkmanız bi işe yaramaz .

Bakugou : 50 yaşına geleceksin nasıl duyuyorsun sen ?

Y/N : Özgünlüğü .

Tebi : Zihin okuma mı senin de ?

Y/N : Hadi ben zihin okuyarak bildim . Sen nerden anladın ?

Tebi : Bildiğin soruları sormana ne gerek var . Zihnimi okuyorsun şuan zaten . Sen Özgünlüğümü bilmiyorsun . Haruhu bile bilmez başka nasıl öğreneceksin ki ? Mantıklı düşününce Özgünlüğün çok belli .

Bakugou : Sen şimdi ne kadar uzak olursa olsun insanların dediklerini mi duyuyorsun ?

Tebi : Hayır . Titreşimlerden anlıyorum . Mesela kalemle kapıda bişey yazsanız kalemin vuruş hızı ve çıkardığı sese göre ne yazdığınızı anlarım . Konulurken ağzınızdan ve dilinizden istemeden şapırtı sesi falan geliyor . Yani hangi harfleri kelimeleri kullandığınızı anlıyorum .

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin