Todoroki : Nasıl oldu ?
Momo : D-Dük-Dük
Bakugou : DÜZGÜN ANLAT ŞUNU !
Todoroki : KORKUTMA KIZI !
Bakugou : BENİM ZATEN YÜREĞİM AĞZIMDA KAPA SENDE ÇENENİ !
Uraraka : Burda bile kavga ediyorsunuz size inanamıyorum .
Momo : D-Dükkana giderken hırsız , hırsız geldi tuttu rehin aldı . Karnından v-vuruldu . Bi anda oldu .
Todoroki : Şimdi nerde ?
Momo : A-Ameliyatta .
_______________________________
Yaklaşık 2:30 saatin sonunda ameliyat bitti .
____________________________
Todoroki : Çıktı . Nasıl geçti ?Doktor : Ameliyat iyiydi . Kurşun sol böbreği parçalayıp geçmiş ama toparlayacaktır fakat size kötü bir haberim var . Bebeği kurtaramadık .
Todoroki : Bebek ?
Doktor : Kardeşiniz di galiba . Kayıtlara göre 3 aylık hamile gözüküyor . Anneyi kurtardık ama bebek için yapabileceğimiz bir şey yoktu .
Bakugou : ... p-peki Y/N nasıl ?
Doktor : iyi biraz yoğun bakımda kalabilir . Sonra normal bir odaya alacağız .
Momo : T-Teşekkürler .
Todoroki : Y-Y/N hamilemiydi ? SÖYLESENE BU ZAMANA KADAR GİZLEDİNİZ Mİ ?
Bakugou : BENİM HABERİM BİLE YOKTU . Y-yeni öğrendim .
Todoroki : YALANCI SADECE BİR YALANCISIN GÖTÜNÜ KIRTARMAK İÇİN YAPIYORSUN !
Momo : O doğru söylüyor . Bakugou bilmiyordu . Sadece ben biliyordum .
Todoroki : S-Sen ? Nasıl söylemezsin ?
Momo : Y/N'nin söylemesi daha da uygun du bu konu beni ilgilendirmez di .
Todoroki : Sen arkamdan iş çevirdin yani .
Bakugou : Ne biçim bir abisin sen ? Kardeşin yeni ameliyattan çıkmış hala arkamdan iş çevirdi diyorsun !
Uraraka : Sakin olun . Hastahanedeyiz .
Denki : Uraraka haklı hadi oturun .
Todoroki : B-Bu konuyu sonra konuşacağız Y/N iyileşince .
___________________________
Akşama doğru gözlerini açtın . Doktor ilk abini içeri aldı 1. Derece yakınlar giriyordu annen ve baban da yoldaydı yurt dışında oldukları için erken gelememişlerdi .
_________________________
Todoroki : Y/N güzelim nasılsın ?Y/N : i-iyiyim . Yani ağrım var ama iyiyim .
Todoroki : İyice dinlen . Annemler yolda . Geliyorlar .
Y/N : T-Tamam .
Todoroki : Yorma kendini . Ben çıkıyorum pek bi zaman vermediler . Sen çıkana kadar bekleyeceğim .
Y/N : Tamam .
_______________________
Bakugou : Bende görmek istiyorum .Doktor : Olmaz sadece 1. Derece yakınlar girebiliyor .
Bakugou : çok ağır bir durumu yok . Neden ben göremiyorum . Lütfen ?
( Bakugou'dan beklenmeyecek hareketler )
Doktor : sadece 5 dakika verebilirim .
_______________________
Bakugou direkt odaya koştu .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Y/N : Ba-Bakugou ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Dla nastolatkówTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak