Gece 1 gibi Todoroki eve geldi sen hala uyumamıştın . Abini karşıladın sonra odana geçtin .
___________________
Todoroki : Gidebilir miyim ?Y/N : gir .
Todoroki : Bugün neden erken gittin ?
Y/N : dedim Ya midem bulandı biraz . Bide yol yorgunuydum ya erken yoruldum .
Todoroki : Tamam . Ben yatıyorum . İyi geceler .
Y/N : iyi geceler .
_____________________
Gece 3 suları sen hala bugün yaşadığın o anı düşünüyordun . Sana doğru bakan o kırmızı gözleri aklından çıkaramıyordun . En sonunda uyuyakaldın . Sabah uyanınca ailecek kahvaltı ettiniz .
____________________
Todoroki : Anne çocuklar bize gelicek bugün .Bayan Todoroki : Tamam tatlım gelsinler .
Y/N : Dünkü arkadaşların mı ?
Todoroki : Evet .
Y/N : Kaç gibi gelirler ?
Todoroki : Bilmem öğleden sonra 3 veya 4 gibi Neden ?
Y/N : Hiç ona göre bende dışarı çıkarım sizi rahatsız etmiyim . Erkek erkeğe takılırsınız .
Todoroki : Ne rahatsızlığı saçmalama . Bizim çocuklar seni çok sevdi .
Y/N : Ya öyle mi ? Bende onları çok sevdim ( Mırıldanarak ) biri hariç tabi .
Todoroki : Ben odama çekiliyorum biraz dinleneceğim bizimkiler gelmeden .
_________________________
Saat 1 gibi duşa girdin . Çocuklarla daha doğrusu Bakugou ile karşılaşmadan evden çıkmak istiyordun . Yarım saat sonra duştan çıktın . Kapı çaldı .
_______________________
Todoroki : Y/N sen baksana be .Y/N : Bornozlayım .
Todoroki : Midoriya'dır bu erken gelir o hep bişey olmaz aç hadi .
Y/N : İyi . Hoşgeldin Mid- Bakugou .
Bakugou : Karşılama hediyesi mi bu ?
Y/N : ... Abim yukarda geç .
_________________________
Bakugou senden gözlerini alamıyordu .
Sen hemen tuvalete koştun .
______________________
Todoroki : Sen erken gelmezdin ?Bakugou : Bugünlük böyle oldu .
________________________
Abin Bakugou ile konuşurken hemen merdivenlerden kendi odana çıktın dışarı çıkmak için üstünü değiştirdin .Bunları giydin telefonunu ve kulaklığını alıp hemen aşağıya indin .
_______________________
Todoroki : Bu ne güzellik nereye ?Y/N : Hiç öyle gezicem sadece .
Todoroki : Tamam dikkat et . Hadi bay bay .
Y/N : bay bay .
_________________________
Bakugou'nun suratına bile bakmadan kapıya doğru hızlı adımlarla gittin kapıdan çıktığında Denki ve Midoriya ile karşılaştın .
_______________________
Denki : Merhaba güzel hanım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Novela JuvenilTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak