Banka Hesapları

1.3K 76 339
                                    

Haruhu : Yuika hani sen bana yardım etmek için benimle kalıyordun Ya .

Yuika : Evet ?

Haruhu : Sato'nun yanına ne zaman döneceksin ?

Yuika : Gitmemi mi istiyorsun ?

Haruhu : Hayır yanlış telafuz ettim . Yani dönecek misin demek istedim .

Yuika : Bilmiyorum . Burda kalmak isterim aslında ama bunu senin de onaylaman l-

Haruhu : ( Heyecanla ) KAL !

Yuika : ( Güler ) tamam Sato'ya söyliyim beklemesin o zaman .

Haruhu : Tamam .
______________________
Yuika Sato'yu aradı artık Haruhu ile yaşayacağını söyledi . Sato'da mantıken olumlu bi şekilde karşıladı .
|
|

Y/N : Tatil çok güzel di .

Bakugou : Evet son olayları saymazsak .

Y/N : Aaa kaos yaşamadan bir tatili atlatmamızı beklemiyordun herhalde .

Bakugou : Asla .

Y/N : Bu arada kapıda zarflar vardı . Masanın üstüne koydum .

Bakugou : Tamam . Bakarım şimdi .
_____________________________
Bakugou'nun telefonu çaldı bilmediği bir numara arıyordu açtı .

Bakugou : Alo ?

" Zarfları almadın ya da umrunda olmadı galiba . "

Bakugou : Kimsin ?

" Uyarıları es geçmezsen iyi olur 1 haftan var . "

Bakugou : NEYE LAN ?

Y/N : Bakugou niye bağırıyorsun ?

Telefon Bakugou'nun suratına kapanmıştı . Ne olduğunu anlamadan sinirle zarflara yöneldi . Sen onu izliyordun hızlı hızlı bişeyleri okuyordu .

Y/N : Bakugou anlatacak mısın ? Kimdi o zarflarda ne yazıyor ?

Hassas bi konu olabileceğini düşündün ve izinsiz Bakugou'nun zihnini okumak istemedin .

Bakugou : OROSPU ÇOCUĞU !

Y/N : Ne oldu ?

Bakugou : Bişey yok . Telefonla konuşmam lazım . Yukarı kadar çıkıyorum tamam mı ?

Y/N : Tamam .
____________________
Eğer zihnini okuyarak öğrenirsen kızacağı belliydi . Bu yüzden onun anlatmasını beklemek daha mantıklı geldi . Yukarıdan bağırışma sesleri geliyordu . Bakugou baya sinirliydi .

" AÇMAZSIN TABİ ! ANANI SİKEYİM ! "

Hızlı hızlı yanına indi . Merdivenlerin önünde ona bakıyordun . Hızlıca yanından geçti . Ceketini aldı kapıya yöneldi .

Y/N : Katsuki ?

Bakugou : Sonra anlatırım küçük bir işim var . ( Dudağına küçük öpücük kondurur ve çıkar )

Y/N : Bay bay .
_______________________
Bakugou bankaya gitti . Hesaplarını kontrol ediyordu . Oradaki çalışana hesaplarına bakmasını istedi .

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin