Selam yine bir ay sonra geri döndümmm .
Son bölümlerde Louise Haruhu'nun hayatını kurtarmaya çalışırken bacaklarından birini kaybetmişti , ama Louise'nin çabaları boşuna gidip Haruhu ihanete uğrayarak kaçırılmıştı , Emma Yuika'yı kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetmişti ve Biricik Haruhu'muzun annesi doğum yapmıştı . Sato bizim yerimize işimizi almıştı falan filan . Şimdi bölüme geçelim .
||||||||||||~||||||||||||
Louise : Aklındaki plan ne Yuika ?
Yuika : Şuanlık bir planım yok . Sadede Haruhu'yu nasıl kurtarırım onu düşünüyorum .
Shira : Louise hayatım sen gelme .
Louise : Olmaz öyle şey .
Shira : Louise koşamazsın . Dövüşemezsin . Protez bacaklasın ve daha alışmadın .
Louise : Sen beni merak etme .
Shira : Nasıl etmiyim ? Louise-
Louise : Yeter . Gelicem .
Yuika : Kıza çıkışma . Haklı . Gelemezsin böyle .
Louise : Ne kadar fazla insan o kadar iyi bir plan Yuika.
Yuika : Louise bu intahar . Haruhu'yu kurtaralım derken bir de seni kaybetmeyelim . Yanımda durmaya çalışıyorsun anlıyorum . Sen böyle bile bana yardımın en büyüğünü yapıyorsun . Hem Shira geliyor . Fena nişancıdır bunu en iyi sen biliyorsun .
Louise : Doğru .
Shira : Şimdi sen otur ve dinlen .
Louise : Tamam güzelim .
Shira : Evet Yuika kafanda bişeyler var mı ?
____________________
Yaklaşık bir kaç gün geçti .
Sehfpa : Louise benim emirlerime nasıl karşı gelirsin !
Louise : 2. Patron benim .
Sehfpa : Seni ben yanıma aldım !haddini bil !
Louise : Bize böyle davranamazsın seni biz seçtik . Haddini bil !
Sehfpa : Seni bitireceğim !
" O biraz zor . "
Sehfpa ve Louise'de kapıdan gelen ince zarif sesli kadına bakıyordu . Louise yüzünde ufak bir sırıtma ile Sehfpa'nın kadını görünce bozulmasına karşılıklı bakıyordu .
Sehfpa : Sen-
" Ne oldu sevinmedin mi ? "
Sehfpa : Yıllar sonra seni görünce şaşırdım doğrusu .
" Neden ? Çok mu değiş mişim ? "
Louise : Bayan Rose Buyrun .
Rose : Çok naziksin yakışıklı . Aaa Sehfpa dilini mi yuttun ?
Sehfpa : Nasıl geldin ?
Rose : Louise beni buldu ve rica etti galiba büyük bir savaş yaklaşıyormuş . E bende uzun zaman ardından dönmenin muhteşem olacağını düşündüm .
Sehfpa : Louise-
Rose'nin yüzündeki gülümsene birden soldu . Ciddiyet kapladı tüm bedenini . Louise döndü -
Rose : Bizi yanlız bırak .
Louise : Tabiki .
___________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Novela JuvenilTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak