İcra

1K 71 155
                                    

Günler sonra ardı ardına bölüm atıyorum kıyamet kopmasa bari . Üstelik artık şu kaosu bitirelim ve bizim soft yaşantımıza geri dönelim . Bu bölünde de biraz Yuika'yı idare edin sıkılanlar var anlıyorum ama üzgünüm .
___________

Veronica : Nerdeydin yine ?

Haruhu : Takıldım kendimce .

Veronica : Yuika'nın yanına gittin değil mi ?

Haruhu : Ne demeye çalışıyorsun ?

Veronica : Nerdeyse 2 ay olacak sevgiliyiz ama sürekli bi şekilde ortadan kayboluyorsun . Ona gidiyorsun .

Haruhu : Veronica sen benim sahibim değilsin ne yapacağımı sana sormayacağım . Yarın görüşürüz .

Veronica : Yine nereye ?

Haruhu : Kaç kere söyleyeceğim sanane !

Veronica : Hiç bir yere gitmiyorsun .

Haruhu : Ya öyle mi beni ne engelleyecek ?

Veronica : Sass-

Haruhu : Sürekli şu kıytırık yılana bişeyler söylüyorsun . Sen ve senin saçmalıklarınla uğra-

Veronica : Ne oldu ?

Haruhu : Bilmiyorum .

Veronica : Bir yere gitmeyecek miydin ?

Haruhu : Hayır nerden çıkardın ?

Veronica : Film falan açmamı ister misin ? Takılalım biraz .

Haruhu : Olur .

___________________

Haruhu nedensiz bir şekilde Veronica'yı dinliyordu . Biraz takıldılar akşama doğru Veronica evden çıktı .

|
|

Telefon konuşması

Yuika : Yarım saate evdeyim markete kadar uğrayacağım .

" Tamamdır . "

Yuika : A Sato bekle kapatma . Bişey ister misin ?

" Kek gibi bişey alsan olur "

Yuika : Tamam evde görüşürüz .

|

" Yuika ! "

Yuika : Pardon ? Ha ?

Veronica : Merhaba .

Yuika : Evet ?

Veronica : Yuika seninle konuşmamız gerek bi konu var .

Yuika : Senin benimle var gibi duruyor benim seninle konuşacak bir şeyim yok . İzninle işim var .

Veronica : Haruhu ondan uzak durmanı istiyorum .

Yuika : Bunu bana değil ona söylemen gerekiyor . Malum çünkü ayrıldığımız günden beri başımdan ayrılmıyor ben onu sevgiliysen bu kadar çok görmüyordum .

Veronica : Bende bundan rahatsız oluyorum . Onun etrafında olmandan rahatsızlık duyuyorum . Rica edicem artık ne yapıyorsun onu mu çağırıyorsun ne sürekli bişeyler uydurup yanına geliyor . Benim anlamadığımı falan mı sanıyorsunuz ?

Yuika : Bir onu ben çağırmıyorum . İki senin rahatsız olup olmaman umrumda bile değil sevgilin sana yalan atıp başkalarının yanına gidiyorsa benlik bir durum yok . Üç Haruhu benimle sevgili olduğu zamanlarda ne bana yalan söyledi ne de doğru düzgün sesini yükseltti sana tam tersi davranıyorsa sorunu bende değil ilişkinde araman lazım . Şimdi senin ergen klişe ilişkini dinleyecek değilim iyi akşamlar .

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin