Dayanamadım yeni bölümü şimdi yazıyorum .
|
|
Y/N : YUİKA ! N-Nasılsın bişeyin var mı ?Yuika : Benim yok ama Haruhu
Y/N : Şştt tamam sarıl ona da bişey olmayacak . Tamam mı kötü düşünmek yok . Ağlama artık
Bakugou : Nasıl oldu kaza ?
Yuika : M-Motorunu çaldık yine .
Bakugou : Motorumu mu ? MALMISINIZ SİZ FRENLERİ ÇALIŞMIYORDU !
Yuika : İ-İşte biz bunu bilmiyorduk ki .
Bakugou : Bilmediğinizi geç Haruhu nasıl dı gördüğünde ?
Yuika : Ben hafiften yu-yumuşak yere yuvarlandım zaten gözümü açınca Haruhu'nun etrafında insanlar vardı . B-ben biraz öteye savrulmuşum . Y/N benim yüzümden ben kaskını aldım anlamalıydım . Bu kadar zarar almayacaktı belki .
Y/N : Hayır hayır senin yüzünden değil bilemezdin . Diğer olaylar gibi yine kendini suçlama sakın . Gel oturalım . Kolundan başka bir yerinde kırık var mı ?
Yuika : Hayır .
Bakugou : Nerde şimdi ?
Yuika : A-ameliyatta. Beyin kanaması geçiriyormuş galiba .
Yuika daha çok ağlamaya başladı .
|
|
|
Yuika Y/N'nin yanında oturmuş kafasını omzuna koymuştu . Bi zaman sonra diğerleri de gelmişti Sato'nun bile haberi olmuştu .
<><><><><>
Sato : Yuika bitanem iyi misin ? Bir yerin de bişey var mı ?Yuika : Ben iyiyim ama Haruhu değil .
Sato : Ağlama iyi olacaktır . Seni bırakır mı o ? Salak mısın sen ? Ağlamak yok .
Y/N : Sato sen Yuika'nın yanında oturur musun Bakugou'nun yanına gitmeliyim .
Sato : Git sen .
Yuika Sato'nun omzuna yattı Sato sımsıkı sarıldı .
Y/N : Bakugou ? İyi misin sen ?
Bakugou : Üvey piç ölür mü sence ?
Y/N : Hayır bence savaşır . Sana bulaştı ölmedi bu salakça bi kaza da mı ölecek ?
Bakugou : Dalga geçme ciddi bi konu bu . Bok gibi davrandım ben ona . Babamın annemi aldatmasında onun bi suçu yoktu bile .
Y/N : Bu ona özel değil di ki . Lütfen kendine gel . Ona bişey olmaz . Eğer Haruhu'yu tanıyorsam iki güne o bizim başımızda zebellak gibi dikilir .
Bakugou : ( Hafif yüzünde tebessüm oluşur ) Haklısın .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Geceye kadar orda beklediler . Haruhu hala ameliyattaydı .
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yuika'nın sabahtan beri ağlaması durmamıştı .
|
|
Y/N : Yuika şey hani en son yaşananların ardından . Haruhu ile çıkmak istememiştin . Bu olaydan sonra sörf onun iyiliği için bile olsa onu terk etmezsin değil mi ?Yuika : salak mısın sen ? Eğer iyileşirse bundan sonra onu beni öldürseler bırakmam .
Y/N : Sakın başka bişey düşüneyim deme . Kuzen falan dinlemem . Yakın arkadaşlarımdan biri bundan sonra üzülürse ona yanlış yapanı silerim z
Yuika : ...
{}{}{}{}{}{}
Yuika ve Sen sarıldınız . Onun sevgilisi seninse en yakın arkadaşlarından biriydi . Birinizin üvey kardeşi . Herkes kendi çapında yıkılmıştı . Doktor yarım saate çıktı .
|
|
Yuika : İyi mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Genç KurguTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak