Biriciğim

1.7K 85 403
                                    

Siz Haruhu'ya yarın geleceğiz diyip gitmiştiniz akşam olunca Sadece yanında Yuika duruyordu . Daha Haruhu'ya bacaklarının şuan sakat olduğunu söylememişlerdi . Saat gece 4 sularıydı Yuika Haruhu'nun yanındaki ziyaretçi koltuğunda uyuya kalmıştı .
|
|
Haruhu : ( Fısıldayarak ) Yuika şşt uyanır mısın ? Yuika susadım . Hey .

Yuika dalmıştı bi kaç gündür uykusuzdu zaten . Uyanmadı Haruhu'da uyanmadığı için rahatsız etmek istemedi . Kalkmayı denedi Yuika'yı rahatsız etmeden . Tabi bacaklarını kıpırdatamadı sonra yine denedi olmadı . Üstündeki örtüyü hemen aldı attı . Bacaklarına ellemeye başladı .
____________________
Haruhu : Noluyo lan !?
______________________
Tek bacağını oynatmayı denedi olmadı eli ile yana çekti bacaklarını . Sanki şok geçiriyordu . Sadece bacaklarına bakıp vuruyordu .
=========
Haruhu : Yuika lütfen uyan Yuika !
==========
Yuika'yı dürtmeye çalıştı baskı yaptığı eli kaydı yataktan yere düştü . Yuika düşme sesine uyandı .
|
|
Yuika : HARUHU ! Dur sakin ol tamam . Kaldıracağım şimdi seni .

Haruhu : Yuika noluyor ? Bacaklarım .

Yuika : Anlatacağım dur . K-kaldırayım seni .

Haruhu : Elleme dur tek elle kaldıramazsın . Kolun acır . ben niye kalkamıyorum . Yuika bişey söyle lütfen .
|
|
Yuika Haruhu'yu kaldırmaya çalışıyordu hala . Kaldıramadı . Haruhu bol gözlerle etrafa bakıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu . Hemşireler geldi yardım ederek Haruhu'yu yatağına geri kaldırdılar .
[][]{}[][]
Haruhu : ANLAT ARTIK YUİKA- lütfen ne oldu ?

Hemşire : Omurganızda oluşan so-

Haruhu : SANA SORMADIM ! Yuika ? Yardım et .

Yuika : ( Gözleri dolar ) Ö-özür dilerim Haruhu özür dilerim .
|
|
|
Yuika Haruhu'ya sarıldı . Haruhu neye uğradığına şaşırmıştı resmen konuşmuyordu bi bacaklarına bide Yuika'ya bakıyordu . Hemşire sorununu anlattı . Serumu yeniden bağladılar sonra çıktılar .
====================
Haruhu : Yuika ben şimdi s-sakat mı kaldım ?

Yuika : Hayır iyileşeceksin . Ben inanıyorum sana .

Haruhu : Ya iyileşemezsem ?

Yuika : Böyle düşünme . En yakın zamanda ayağa kalkacaksın . Yarın tedaviye başlayacaklar .

Haruhu : Sende gelecek misin ?

Yuika : Merak etme seni bırakmam . Uyu hadi .

Haruhu : Yanıma gelir misin ?

Yuika : ... olmaz canın acır . Son-

Haruhu : Yuika şuan bana sarılmana ihtiyacım var .
|
|
Haruhu gözdesini yana kaydırdı . Yuika bacaklarını hafif yana çekti zorla da olsa korka korka yanına uzandı . Bir yerine zarar gelmesin diye sadece mum gibi uzandı . Haruhu Yuika'nın elini tuttu . Uyumaya çalıştı Yuika Haruhu'nun suratına bakmak için kafasını çevirdi . Gözlerini kapatmıştı ama Haruhu'nun yanağından ufak bir göz yaşı süzülüyordu . Zorla da olsa uyudu . Yuika Haruhu uyuyunca yanından kalktı köridora çıktı kapının önünde duvardan yavaşça kayarak yere çöktü . Ağlıyordu .
_____________________
( Sabah )

Y/N : Bakugou kalk hadi Haruhu'nun yanına gidiyoruz .

Bakugou : Tamam geliyorum .
~~~~~~~~
Bi demet çiçek aldınız hastahaneye gittiniz . Haruhu'nun odasına yaklaştınız bağırışmalar vardı .

" BU BACAKLARLA ARTIK BİŞEY YAPAMAM Kİ ! BIRAKIN BIRAAAK ! "

" Haruhu lütfen yapma . "

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin