Evet yeni bölüm zamanııııı 💕
|
Akari : Suohu bundan sonrası sende . Y/N bir daha Bakugou galiba onu affetmiycek .Suohu : Ben ne yapacağım ki ?
Akari : E özgünlüğünü kullanacaksın . Bakugou'yu takip etmen lazım her Y/N'nin yanına gittiğinde özgünlüğünün aktif olabileceği seni göremeyecekleri bir yerden müdahale edeceksin .
Suohu : Bunu normalde istemezsin . Y/N'nin özgünlüğü ne ki ?
Akari : Zihin okuma . Yani tüm düşüncelerini falan okuyup planımızı bozar .
Suohu : İyi denk gelmiş .
Akari : ( Gülerek ) Evet . Yani Y/N Bakugou'nun her düşüncelerini okuduğunda Bakugou'nun düşündüğü şeyleri değiştireceksin . Sakın bişey düşünme kendi düşüncelerini de değiştirmen lazım . 150 metreye kadar herkesin düşüncelerini duyuyor .
Suohu : Çoktan uyanmıştır Bakugou ilk eve gidecektir ben çıkıyorum o zaman kaçırmayayım .
Akari : Tamam . Bana arayarak bilgi verirsin yanından ayrılma .
Suohu : Bu sonsuza kadar böyle gidemez .
Akari : Sonsuza kadar değil zaten . 1 ay falan . Hadi işimiz yok sonuçta sen okumuyorsun da . Kaos istiyordun al sana kaos .
Suohu : Tamam . Ararım ben seni görüşürüz .
________________________
Y/N : ( Yeni uyandın ) Haruhu ne yapıyorsun ?Haruhu : Uyandırdın mı ? Gel bende kahvaltı hazırlıyordum .
Y/N : Hiç iştahım yok . İstemiyorum .
Haruhu : Y/N açsındır ben kurt gibi açım hadi . Bi tane tost ye yeter .
Y/N : Haruhu gerçekten istemiyorum .
Haruhu : Hadi ama beni kıracak mısın ?
Y/N : Yumurta yerim bir tane .
Haruhu : Tamamdır .
________________________
Birlikte kahvaltı yaptınız sen sonra kalktın ve koltuğa oturdun boş gözlerle karşıya bakıyordun . Haruhu da yanına oturdu .
~~~~~~~~~
Haruhu : Bakugou ile kavga mı ettiniz ?Y/N : ...
Haruhu : Gözlerindeki ışık sönmüş . Ta karşıdan parlardın neşenle şimdi ne oldu ?
Y/N : ...
Haruhu : Tamam anlatmak zorunda değilsin .
Hazır olduğunda anlat ya da hiç bir zaman . Bişey olmuş o çok belli anlatsan da anlatmasan da yanındayım . Seni her şekilde anlarım .Y/N : Çok değişmişsin .
Haruhu : Doktorum da öyle diyor gelişme varmış .
<><><>
Haruhu'ya boş gözlerle baktın sonra yeniden gözlerin dolmaya başladı Haruhu'ya sarıldın . Haruhu şaşırmıştı .
<><><>
Haruhu : ...S-Sen ağlıyor musun ?Y/N : H-Hayır .
Haruhu : Tamam seni dinliyorum . İçini dök .
<><><>
Lafa daldın Haruhu pür dikkat seni dinliyor du . Baştan sona her şeyi anlattın .
<><><>
Y/N : Yani abimin eski sevgilisiyle aldatıldım diyebilirim .Haruhu : B-Bakugou'nun bunu yapacağını düşünmezdim . Seni çok sevdiğini söylüyordu .
Y/N : Herkes böyle söylemez mi zaten ?
Haruhu : Efkara bağlama . En sinir olduğum şey . Neşelenmen lazım senin . Ne olmuş aldattıysa ? Hayatın bitmedi Ya . Başkasını bulursun . Hatta siktir et sevgiliyi onlar kaybeder. Sen mükemmelsin herkes te bunun farkında . Herkes peşinden koşuyor . Ben bile koşuyordum . Hadi eğleneceğiz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Dla nastolatkówTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak