( Aşkolarım okursanız sevinirim )
Az önce geçmiş bölümleri okuyordum acayip bi mantık hatası yapmışım artık kafam nerdeyse mantık hatası değil bişeyi unutmuşum . Bakugou ve Momo abi kardeşmiş . İlk bölümde Momo Bakugou'yu kötülüyor sonra tanımıyor gibi yapıyor ben nasıl yapmışım böyle bi salaklığı hiç bilmiyorum hayır gerçekten kafamı sikeyim . Bundan sonrasını abi kardeşlerimiş gibi okuyun MDMVMDMMVDMM . Sıyırcam ne mal insanım ya . Momo geçen bölümlerde Y/N'nin hamile olduğunu bildiği halde Bakugou'ya söylememişti . Tamamen aklımdan çıkmış . Şey diye düşünün Momo abisinden bile olsa en yakın arkadaşının sırrını saklıyor eheh . Eğer unutmasaydım başka şekilde de yapabilirdim ama artık çok geç tabi çok özür dilerim . Neyse yeterince boş yaptım yeni bölüme geçiyorum .
___________________________
Haruhu : Hay çeneni ! Yürü hadi .Yuika : Nereye gidiyoruz ?
Haruhu : Bakugou'nun yanına .
__________________________
Todoroki : Hadi biraz kafanı dağıtalım senin .Bakugou : Nasıl dağılacak ?
Todoroki : Mesela biraz Momo ile ilgili konuşalım .
Bakugou : Kardeşimin mi ?
Todoroki : Evet .
Bakugou : Şuan senin uçkurunu düşünemem .
Todoroki : Sen Momo ile takılmama kızmazsın yani .
Bakugou : Bu zamana kadar sorduğun mu var dı zaten yarım piç . Zaten Momo'nun hayatına pek karışmam istediği hayatı yaşasın işte . Senden daha iyi bir abiyim .
Todoroki : Ama bi o kadar da ilgisizsin .
Bakugou : Olabilir .
Todoroki : Ben lise sona kadar sizin kardeş olduğunuzu bilmiyordum .
Bakugou : Senin mallığın .
Todoroki : Hayır soy isimleriniz de aynı değil .
Bakugou : Onun annesi ve babası başka .
Todoroki : Ne ?
Bakugou : Beni tek büyütmek istememişler . Bu yüzden evlatlık almışlar Momo'yu
Todoroki : Yani o Haruhu Toga falan filan bunlarla akraba değil .
Bakugou : Değil . Bir de bana Haruhu'dan bahsetme .
Todoroki : Peki .
Haruhu : Burdasınız .
Bakugou : LAN NE İŞİN VAR BURDA ÜVEY PİÇ !
Haruhu : Bi dur be kardeşim bi dur !
Bakugou : SİKTİRTME KARDEŞİNİ SİKTİR GİT LAN BURDAN !
Haruhu : LAN GÖTÜNÜ KURTARMAYA ÇALIŞIYORUM BURDA ! Bİ KERE KAPA ÇENENİ BİR KERE !
Bakugou : BENİM SANA İHTİYACIM YOK !
Yuika : BOK YOK ! Salak salak konuşma da dinle . Biz olmasak burda oturup ağlamaktan başka yaptığın bi sik yok !
Haruhu : Bak şimdi iyi dinleyin . Akari'nin bir arkadaşı var ismi Suohu Özgünlüğü düşünce değiştirme . Yani Y/N'nin senin asık düşüncelerini duyamama sebebi bu . Bu da demek oluyor ki herif seni 7/24 takip ediyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak