Sabah etkenden Bakugou'num evine geri geldin bir şekilde gizlice girdin . Bakugou uyuyordu . Eşyalarını toplamaya başladın
Bakugou : Y/N ?
Y/N : ...
Bakugou : Ne yapıyorsun ?
Y/N : Eşyalarımı toplıycam .
Bakugou : Neden ?
Y/N : BİDE SORUYOR MUSUN ?
Bakugou : bak sinirlisin .
Y/N : Kimin yüzünden ?
Bakugou : Otur .
Y/N : Sus .
______________________
Bakugou yanına geldi sana yardım etmek için kolundan tuttu . Kolunu hızla çektin .
____________________
Y/N : DOKUNMA BANA !Bakugou : Tamam . Sakin ol konuşalım .
Y/N : Ne konuşucaz yarım akıllı ?
Bakugou : Tamam biliyorum dün gece çok ileri gittim .
Y/N : Bunu fark ettin sonunda ama biraz geç oldu . Çekil şur-
Bakugou : Y/N otur hadi .
Y/N : Rahat bırak beni . Eşyalarımı toplıycam .
Bakugou : Bu haldeyken gitme . Kendimi kötü hissediyorum .
Y/N : Şimdi mi düşünüyorsun bunları ?
Bakugou : Çok özür dilerim gerçekten . Dün Denki ile seni öpüşürken görünce aklım başımdan gitti .
Y/N : O ZAMAN ONU İTTİĞİMİ BİL !
Bakugou : Sen onu ittin mi ?
Y/N : Direkt kendi bildiğini okudun değil mi ? Dün gece beni dinleseydin ne olurdu . Çekil .
Bakugou : Y/N gitme .
_______________________
Sen Bakugou'yu dinlemedin onu ittirdin yanından geçip gitmeyi denedim arkandan seni tutup sarıldı .
_____________________
Onu ittirmeye çalışıyordun ellerinle vuruyordun ama yine de seni bırakmıyordu sana sarılıp kafasını boynuna gömdü .
|
|
Y/N : bırak lütfen bırak .
_______________________
Dizlerinde hal kalmadı yere çöktün seninle birlikte o da yere oturdu . Ağlamaya başladın .
_____________________
Bakugou : Ağlama lütfen . Kalkmana yardım edicem hadi .
_______________________
Belinden tuttu ve kaldırdı sonra seni yatağa oturttu .yana doğru uzandın yorganı üstüne çektin . Cenin pozisyonunda yatıyordun . Bakugou yatağın tanında yüzünü görecek şekilde çöktü saçını kulağının arkasına doğru düzeltti göz yaşlarını sildi .
_____________________
Bakugou : Senin için ne yapabilirim ?Y/N : Bu odadan git yanıma gelme .
Bakugou : O olmaz . Yanında kalıcam .
Y/N : Ben senin sex oyuncağın değilim .
Bakugou : Onu da nerden çıkardın ?
Y/N : Öyle davranıyorsun çünkü . Eve gitmek istiyorum .
Bakugou : Seni kendim eve götürücem . Ama bu halde olmaz aramızın düzelmesi lazım . Her şeyi bok ettim biliyorum . Y/N ben seni gerçekten seviyorum .
Y/N : Senin sevgin bumu ?
Bakugou : Başkalarıyla olabileceğini düşündükçe çıldırıyorum . Sadece benim olmanı istiyorum .
Y/N : Çık odadan . Yalnız kalmak istiyorum .
Bakugou : Gitmeyeceksin değil mi ? Zamanı gelince seni kendim bırakacağım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak