Plak

1.1K 71 278
                                    

Sabah uyandın akşam Bakugou ile dışarı çıkacaktın . Sabah saat 8:30 falandı sabahtan erkenden duşunu aldın . Saat 9 gibi kapı çaldı .

Y/N : Akşam 9 da buluşacağımızı sanıy- A selam .

Raisan : Başka birini mi bekliyordun ?

Y/N : Bakugou akşam 9 da almaya gelecekti de sabah geldi sandım . Eee sen neden geldin ? Yine buluşma mı var ? Bu sefer gerçekten arama gelmedi .

Raisan : Hayır buluşma falan yok sadece gelmek istedim .

Y/N : Geç içeri kahvaltı yapalım bari dikilme öyle .

Bayan Todoroki : Kim o kızım ?

Y/N : Arkadaşım Raisan .

Raisan : Merhaba .

Bayan Todoroki : Merhaba ben Y/N'nin annesiyim .

Raisan : Memnun oldum .

Bayan Todoroki : Geç otur kahvaltılıkları koyuyordum bende .

Todoroki : Gel otur . ( Yandaki sandalyeyi gösterir )

Bayan Todoroki : Nerden tanışıyorsunuz ?

Y/N : Bakugou'nun çocukluk arkadaşı .

Bayan Todoroki : Bakugou demişken görüşmeyi bıraktınız mı ? İkiniz mi-

Raisan : Hayır efendim Y/N benim arkadaşım .

Y/N : Evet biz arkadaşız .

Bayan Todoroki : Tamam kusura bakmayın . İstediğini koy tabağına çekinme .
________________________
Birlikte kahvaltı yaptınız . Annen ve Raisan baya iyi kaynaşmıştı . Saat 10 gibi odana geçtiniz oturdunuz biraz .

Raisan : Plak setine bakabilir miyim ?

Y/N : Evet evet takıl kafana göre .

Raisan : Gerçekten grubun tüm plaklarını toplamışsın .

Y/N : Tek bir tar eksik o da bulunmuyor sadece 1 tane varmış ve yedeği de çakmamış hiç . Fakat bulamadım .

Raisan : Hangisi ?

Y/N : Kaçar gider .

Raisan : Senle ben ve bence aramızda tek bi'karış .

Y/N : Olmalıydı . Lakin hep bi' gerginlik bi' barış bu yarış , kazanmadıkça bitmiyor .

Raisan : Sanki hep mi birdi da aklımız şimdi farklı ?

Y/N : Çözmeliydik bence en başında ; hep tur attık , kapattık ve şimdi üstümüzde geziyor .

Raisan : Kaçar gider miydi gözlerin yeterli değil miydi sözlerim . Seni biraz daha tutmaya yanımda ?

Y/N : " Olmasan olur mu yu " denedim . İlk attığım adımda sendeledim beni biraz daha tutsana yanında .

Raisan plakları düzgünce bıraktı yanına oturdu .

Raisan : Güzel şarkı .

Y/N : Evet .

Raisan : Hiç düşündün mü ?

Y/N : Neyi ?

Raisan : Bakugou olmasa ne olurdu ?

Y/N : Bilmem . Belki kayıp kısımda düşünmüşümdür .

Raisan : Ya doğru kişi değilse ?

Y/N : ... Bilemiyorum gerçekten doğru kişi olabilir bence . Çok seviyor gibi duruyor .

Raisan : Ya başka sevenler de varsa ? Belki sadece şarkı da da dediği gibi sözleri yeterli gelmiyordur .

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin