Sabah erken uyanmıştın . Bakugou yanında yoktu . Aşağıya indin biriyle konuşuyordu baya sinirli telefonda sövüp duruyordu biraz daha zaman vermesi ile ilgili bişeyler söylüyordu tam anlamadın . Telefonu kapattı masanın üstünde duran bardağı yere fırlattı .
Y/N : Bakugou .
Bakugou : Y/N ne - ne zamandır ordasın ?
Y/N : Şimdi uyandım .
Bakugou : Sesten dolayı uyandıysan kusura bakma . Ben temizlerim şimdi .
Y/N : Neyin var ?
Bakugou : İşte her zamanki konular hallediyorum .
Y/N : Biraz saha zaman istediğini söyledin ne demek bu ?
Bakugou : Küçük bir pürüz çıkartıyorlar da o yüzden .
Y/N : Olayı anlatmıyorsun sürekli yarım yamalak anlatıyorsun . Hala zihnini okuyamıyorum hastalık falan değil bu sen bişey yapıyorsun . Nerdeyse gizliyorsun ? 5 gündür bi sorun var . Benden gizliyorsun çaktırmamaya çalışıyorsun .
Bakugou : Y/N sürekli soru sormaktan vazgeç artık .
Y/N : Ne olduğunu bilirsem sana yardım ede-
Bakugou : YARDIMINI FALAN İSTEYEN YOK ! Konuya karışma yeter !
Çok belliydi bir sorunu vardı ve öğrenmeni istemiyordu . Sana durduk yere bağırdığı için kızgındın ama daha fazla üstüne de gitmek istemiyordun . Yanına yaklaştın karşısında durdun . Sımsıkı sarıldın . İlk başta şaşırdı sonra o da elleriyle seni sardı .
Y/N : Herşey bir şekilde çözülür . Her zaman yanındayım .
Biraz daha kavradı sarılmaya devam etti . Az da olsa içi rahatlamıştı .
Y/N : Bir yerde işin var mı ? Kafanı dağıtmak ister misin biraz ?
Bakugou : Az zaman kaldı şuan değil .
Y/N : Neye ?
Bakugou : Anlatırım ama şuan değil .
Y/N : Tamam .
Bakugou : Akşam vakit geçiririz .
Y/N : Akşam çocuklarla dışarı çıkıcaz . Haruhu yazdı kardeşi gelmiş .
Bakugou : Harumi ?
Y/N : Evet öyle bişey ismi . Onunla da anlaşamaz mıısn ?
Bakugou : Daha önce bir kere karşılaştık hiç konuşmadık zaten . 13 yaşlarındaydı . Neyse akşam yanınıza gelmeye çalışırım . Görüşürüz . Alt dudak ?
Ayak parmaklarında durdun öptün . Sonra Bakugou evden çıktı .
|
|Sato : Akşam çıkıcaz .
Denki : Nereye ?
Sato : Haruhu bizi kardeşi ile tanıştıracakmış .
Denki : Tamam . Sen ne zaman gidiyorsun ?
Sato : Dolapta tekila var . Shot bardakları var mı ?
Denki : Sabah sabah mı içeceksin ?
Sato : Akşam çocuk var içebileceğimiz bir yere gidebileceğimizi düşünmüyorum . Sabah içiyim bari .
Denki : Bardaklar yandaki küçük dolapta .
Sato : Limon falan ?
Denki : Buz dolabında olacaktı . Hazırla . Bana da çıkarsana bi bardak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Genç KurguTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak