Y/N : Mano çok özür dilerim biraz geç kaldım .
Mano : Sorun değil , geç hadi ben çıkıcam birazdan . Akşam mesaisine geri gelicem .
Y/N : Bugün ben tek değil miydim ?
Mano : 3 saat erken çıkıyorum Ya bugün bu yüzden akşam yeniden gelicem . Kız kardeşimin doğum günü ona hediye bakıcam .
Y/N : Ya kutlamalarımı ilet küçük şeytana .
Mano : Senin de kutladığını duyunca çok sevinecektir . Akşam görüşürüz .
_____________________
O gün şansına biraz yoğun geçmişti . Aklına bir düşünce çalındı . Bu ses o anılar çok tanıdıktı . Kafeden gelmiyordu o düşünceler dışarda biri kafenin önünden geçmiş olmalıydı . Dışarı koştun baktın . Müşterileri bırakmıştın .Y/N : Nerdesin ?
Deli gibi etrafına bakıyordun ancak tanıdık yüz bile yoktu . Üstelik artık düşünceleri de duymuyordun . Patron arkadan bağırdı .
" Y/N iyi misin sen ? Müşteriler bekliyor hadi . "
Y/N : Çok , çok özür dilerim .
" Normalde tekken bu kadar yoğun değil kafan karıştı heralde . Yardım etmemi ister misin ? "
Y/N : Yok teşekkür ben yaparım . Bi an boşluğuma geldi o kadar .
" Tamam canım . Mano bir saate geliyor dayan biraz olmazsa beş dakikaya bende yardıma gelirim . "
Y/N : Tamam efendim .
" Efendim laflarını sevmediğimi biliyorsun . Adımla sesler hem aramızda ne kadar yaş var sanki ? "
Y/N : Peki Keiko .
" Ha şöyle . Hadi müşterilere bak . "
_________________________
Mano 1 saate geldi sonrasında dükkanı birlikte kapattınız .Y/N : Ne aldın ona ?
Mano : Köpek .
Y/N : Harika . En güzel hediye bence .
Mano : Teşekkür ederim . Senin bir evcil hayvanın var mı ?
Y/N : Kedim var . Hediye geldi .
Mano : Doğru bahsetmiştin . Bakugou diye birimden hediye gelmişti galiba . Erkek arkadaşın mıydı ? Yanlış hatırlamıyorsam .
Y/N : Evet .
Mano : Ne zamandır birliktesiniz ?
Y/N : 3 yıl oldu 4 e yaklaşıyoruz .
Mano : Güzel . Evin nerde bırakayım mı ?
Y/N : Farketmez .
Mano : Arabam var gel şuraya park ettim .
Y/N : Tamam .
Mano seni arabasıyla evine bıraktı .
Y/N : Teşekkür ederim .
Mano : Her zaman . Yarın görüşürüz .
Y/N : İyi geceler .
_________________
Yorgun argın eve girdin Bakugou burnunun dibine bitti.
Bakugou : İş uzun mu sürdü ?
Y/N : Evet bugün 2 saat geç çıktık . Saat kaç oldu ?
Bakugou : gece 2:30 .
Y/N : Yolu gelmek yarım saat mi sürüyormuş ? Of çok yorgunum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak