Hayâl

1K 51 370
                                    

Yarın sınavım yoğkk ve ben soluğu burda aldımmm

Bu arada bu bölümü ebesinin nikahı gibi uzun yapçam . Haberiniz olsun Yani . Olayları bitirelim artık değil mi ? Hatta iki kişiyi öldürücem MDMGMDMG .
________________
Ertesi gün olduğunda koşa koşa Haruhu'nun evine gittiniz .

Haruhu : Y/N ?????

Y/N : Ne ?

Haruhu : Söylesene !

Y/N : Neyi ? Hiç bişey duymuyorum ki .

Haruhu : NASIL DUYMUYORSUN ?!

Bakugou : BAĞIRMA ! Kendine gel !

Haruhu : Bak düzgün dinle duy şu kızın düşüncelerini !

Todoroki : 150 metrenin dışındadır belki .

Suoh : Y/N lütfen yeniden dene . İllahaki duyuyorsundur .

Y/N : ... Yok olmuyor .

Haruhu : Y/N !

Momo : Haruhu yeter ! İnsanlara nasıl davrandığına bir bak ! Herkes üzülüyor sadece sen değil ! Y/N çabalıyor işte görmüyor musun ?!

Haruhu : Bak canım Bidaha denesen ?

Y/N : Haruhu duramıyorum olmuyor işte .

Harumi : Çok yormaya gerek yok . Yarım saate yeniden denersin .

Suoh : Harumi haklı .

____________________

Yuika : Yukardalar ! Y/N !! SUOHHH !! HARUHUU !

Yung : Ses yalıtımı olduğunu minnak kafan ne zaman anlayacak ?

Yuika : Y/N'nin anlaması gerekirdi . Duyması lazımdı .

Yung : Şifre verdiğini anlamadığımı mı sandın ?

Yuika : ...

Yung : Güzelim ben yıllardır dolandırıcıyım , bi çetenin lideriyim . Beni salak yerine koymasan mı ?
Önceden arkadaşlarının veya ailenin Özgünlüğünü araştırmadım mı sandın ? Ses yalıtımlarının olduğu yerde düşünce kırıcı reaktör var . Y/N seni istese de duyamaz ki . Beni bu kadar salak mı sandın gerçekten mi ?

Yuika : Benden ne istiyorsun ?

Yung : Sadece birlikte olmak istiyorum . Eskisi gibi beni yeniden sevmeni istiyorum .

Yuika arkada bir yerlere bakıyordu . Sonra Yung'a geri döndü .

Yuika : Yung tuvalete gitmem gerek .

Yung : Çözemem olmaz . Kaçarsın sen .

Yuika : ALTIMA MI YAPAYIM ?!

Yung : Of Yuika ! Beni paranoyak etmeseydin gerçekten hiç sıkıntı etmez çözerdim seni .

Yuika : Yung ciddiyim kaçmayacağım . Üstelik ayaklarım da tutuldu biraz yürümek istiyorum .

Yung : Saf yönümden yararlanıyorsun . Sana hayır diyemeyeceğimi biliyorsun .

Yuika : hadi Yung .

Yung Yuika'nın ellerini ve ayaklarını çözdü . Biraz yürümesine izin verdi . Sonuçta kaçamazdı . Yuika yavaşça odayı gezdi her yere göz attı . Yung'ın onun için önceden getirdiği içeceği aldı . Odanın köşesine gitti .

Yung : Daha iyi misin ?

Yuika : Çok daha iyi olucam . Ne zamandır kurdun bu planı ? Bu yer için baya uğraşmış olmalısın .

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin