Pist

1.1K 70 330
                                    

Bi kaç hafta geçti arada buluşuyordunuz ama Yuika ve Haruhu ortada yoktu heralde birlikte tatile çıktılar diye düşünüyordunuz . Sato'ya ortalıkta gözükmüyordu Denki arada geliyordu buluşmalara . Haruhu seninle çok az konuşuyordu telefonları bile düzgün açmıyordu . Hatta senin telefonlarını değil Harumi ile de çok konuşmuyordu . Bi gün Kapı çaldı ve Harumi gelmişti . Abin çoktan tatilden dönmüştü .

____

Todoroki : Y/N Harumi geldi .

Y/N : Hoşgeldin geçsene güzelim .

Harumi içeri geçti seninle konuşmak istiyordu .

Harumi : Abimle konuşuyor musun ?

Y/N : Çok az neden ? En son bi kaç gün önce konuştuk . Yuika ile tatildedirler diye düşündüm Yuika'da açmıyor .

Harumi : Yuika ile abim ayrıldı .

Y/N : Ne ? Yuika söylerdi böyle bişey olsa nasıl ?

Harumi : Yuika'nın buraya geldiğini düşünmüştüm . Ki nereye giderse gitsin pek umrumda değil . Neyse abim Veronica ile sevgili oldu . Geçen hafta .

Y/N : Kafam karıştı ne ara ? Neden ayrıldılar ? Niye şimdi söylüyorsun ?

Harumi : O kızda bişey var abim tambur şerefsize döndü . Bende babamı çağırdım .

Y/N : Bakugou'nun babasını üvey babanı mı ?

Harumi : Hayır annemin o adamla evlenmeden evli olduğu önceki kişiyi Yani gerçek babamı . Planım var . Bişeyler dönüyor . Abim bunları yapmaz .

Y/N : Belki sen fazla abartıyorsundur herkes bir gün ayrılır Harumi .

Harumi : Ayrılmalarından banane ! Ben abimi istiyorum . Neyse bunu söylemek için geldim bay bay .
____________
Harumi gitti arada nasılsın demek için arıyordu seni .

Veronica : Bu gece biyerlere mi gitsek ?

Haruhu : Arkadaşlar çağırdı kendin gez .

Veronica : Gitme ne olucak ?

Haruhu : Sana mı soracağım ?

Veronica : Yarın gelir misin ?

Haruhu : Kafama eserse . Sonra görüşürüz çıkıyorum .

Haruhu Veronica'yı yanağından öpüp çıkmıştı . Zorda olsa Yuika'ya ulaştın onu da çağırdın . Hep birlikte buluşmadan önce sana olanları anlattı .
____________
Bakugou : Bişey mi oldu güzelim ?

Y/N : Hayır . Yuika ile konuştuk biraz .

Bakugou : Özel mi ?

Y/N : Tam değil . Ayrılmışlar bu .

Bakugou : Onların sorunu . Yaklaşsana yanıma .

Hep birlikte buluşmak için dans pistinin olduğu bi bara gittiniz ( Artık bar mı deniz disco mu denir bilemem anladınız )

Oturduğun sandalyenin ayağından tuttu kendine doğru çekti seni saçını kulağının arkasına koydu yavaşça boynundan öptü sonra dudaklarına yaklaştı .

Haruhu : Yine Y/N'yi cinsellik için kullanmaya başlamış gibisin .

Bakugou : HA ?!

Haruhu : Şaka yapıyorum koca oğlan hemen öfkelenme . O patlamalarını ve dişlerini ileride tut .

Y/N : E- ne zamandır buluşmalara gelmiyordun nasılsın görüşmeyeli ?

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin