Basket Maçı

1.5K 79 458
                                    

Sabah uyandın yandaki koltukta Bakugou oturmuş elinde küçük bir şeker var yiyordu .

Y/N : ( Uykulu ) Ne yiyorsun ?

Bakugou : Günaydın küçük hanım . İster misin ?

Y/N : ( Uykulu ) Çok yorgunum geri uyuyacağım .
______________________
Bakugou'nun dudaklarının arasında bi şeker vardı sana doğru geldi dudaklarıyla şekeri senin dudaklarının arasına koydu . Baş parmağı ile de hafiften ağzına ittirdi şekeri .
____________________
Bakugou : Kalk hadi .

Y/N : ( Şekeri çiğneyerek ) Nereye ?

Bakugou : sürpriz .

Y/N : Nasıl bir yer söyle ona göre giyineceğim .

Bakugou : Hafif sportif bişeyler git işte . Çok bir sürprizde sayılmaz yani bu günü ikimize ayırmak istedim .

Y/N : Peki . Giyiniyorum lobide bekle beni .

Bakugou : Giyin sen burdayım . Hem belki-

Y/N : Bakugou gezicez dedik hadi .

Bakugou : İyi tamam . Bekliyorum çabuk hazırlan .
____________________

Üstüne bulduğun sportif kıyafetleri giyip saçını başını yaptın çıktın odadan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüne bulduğun sportif kıyafetleri giyip saçını başını yaptın çıktın odadan .
__________________________
Bakugou : Hadi çıkalım güzellik .

Y/N : Nereye ?

Bakugou : Öyle gezicez bi planım yok .
|
|
Çıktınız geziyordunuz ilk önce birlikte kahvaltı yaptınız bi kafe de . Sonra çıktınız . Dondurma yediniz . Çok güzel bir köprü vardı karşıya geçecektiniz bi kadın sizi durdurdu birden fotoğraf makinası ile fotoğrafınızı çekti . Yukarıdan çıkan kağıdı size verdi bişeyler söyleyip gitti .
|
|
Y/N : biraz şapşal çıkmışım .

Bakugou : Birden çekti .

Y/N : Ama çok şirin fotoğraf anı oldu .

Bakugou : Haklısın yürüyelim hadi .
________________________
Yürürken bi parka geldiniz basketbol sahası Dalan vardı önünden geçerken yanlışlıkla biri sana basketbol topu fırlattı yüzüne geliyordu Bakugou ani bir refleksle elini yüzünün tam önüne getirip topu tuttu . Şaşkın şaşkın karşıya bakıyordun . Bakugou topu iki eli arasına aldı . Döndürmeye başladı . Sizin yaşlarınızda bi erkek geldi özür diledi belirli Fransızca kelimeleri öğrenmiştiniz .
_____________________
Burdan sonra konuşma uygulamayla

Bakugou : Düşündüğümü mü düşünüyorsun ?

Y/N : ( Sırıtarak ) Evet .

Bakugou : ( Uygulamayı açtı çocukla konuştu . ) ( Fransızca düşünün ) Maç atalım mı ?

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin