( Ertesi gün )
Y/N : Kahvaltı hazırlıyorum . Bakugou hey ! ( Bakugou telefonda bişeylerle meşguldü ) BENİ DİNLİYOR MUSUN ?
Bakugou : Ha ev-evet .
Y/N : Bakugou dünden beri bişeyle uğraşıyorsun . Seni bu kadar çok huzursuz eden şey ne ?
Bakugou : Dedim ya babamla ilgili bişey .
Y/N : Bu arada dün gece ben uykuya daldıktan sonra nerdeydin ?
Bakugou : ...
Y/N : Bişeyler karıştırıyorsun sen . Nereye gittin ?
Bakugou : Gece biraz spora çıktım .
Y/N : Ya öyle mi ?
Bakugou : Evet .
Y/N : Zihnini okuyamıyorum . Bişey engelliyor hissediyorum .
Bakugou : Hasta falan mısın ? Özgünlüğünü etkileyen bişey mi var ?
Y/N : Sokaktan geçen herkesin düşüncesini duyuyorum şuan ama senin duramıyorum .
Bakugou hala telefona bakıyordu . Salata kestiğin bıçağı hemen yanına fırlattın koltuğa sallandı . Bakugou'nun yanağı hafiften kanadı küçücük bir sıyrık oluştu bilerek yapmıştın .
Y/N : BEN KONUŞURKEN BENİ DİNLİYCEKSİN !
Bakugou : (Yanağını tutarak) Manyak mısın sen ?
Y/N : evet şüphen mi var ? Hemen bana ne olduğunu anlatacaksın .
Bakugou : Baba-
Y/N : SİKMİŞİM BABANI YALANI DEĞİL GERÇEĞİ İSTİYORUM !
Bakugou : Tamam bak babam hesabımdan 600.000 dolar çekmiş Yani kısacası çalmış . Şuan da telefonlarımı açmıyor .
Y/N : Baban neden bunu yapsın ki ?
Bakugou : Bilmiyorum tamam mı bilmiyorum . Bu arada bıçağı atmadan önce beni öldürebileceğin gerçeğini düşünerek at . Az daha yana kaysaydı suratımın ortasına yemiştim .
Y/N : Bıçak atma konuşunda ustayımdır . Merak etme Yani ölmezsin .
Bakugou : Kahvaltı da ne var ?
Y/N : Tost Menemen salata falan filan . Bu arada parayı nasıl bulacaksın ?
Bakugou : Bilmiyorum . Sen bunu düşünme ben hallederim .
Y/N : Niye daha önce söylemedin ?
Bakugou : Senin de kafanı meşgul etmek istemedim güzelim .
Y/N : yanındaki bıçağı getir .
Bakugou : Tamam . Buyur .
_____________________
Birlikte kahvaltı yaptınız . Kahvaltının ortasında konuşmaya başladın .
)()(
Y/N : Neden zihnini okuyamıyorum .Bakugou : Hayatım onu bende bilmiyorum .
Y/N : Hastahaneye giderim .
Bakugou : Mantıklı . Ben götüreyim mi ?
Y/N : Olur .
____________________
Akşama doğru hastahaneye gitmek için evden çıkıyordunuz . Bakugou'ya mesaj geldi .Y/N : Ne oldu ?
Bakugou : Birtanem tek başına gidebilir misin ? Banka ile ilgili işim çıktı özür dilerim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Ficção AdolescenteTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak