Gün Batımı

1.3K 80 448
                                    

Aradan 1 hafta geçti . Bakugou ile doğru düzgün buluşamıyordunuz baş ağrıların iyice artmıştı dışarı bile çıkmak istemiyordun . Fakat hala hiç bir şeyi hatırlamıyordun . Sadece çocukluğunu abinle 7 veya 8 yaşlarında oynadığın oyunları hatırlamıştın o kadar .

Kız : Demek ki Japonya böyle bir yermiş  . Bakalım nasıl maceralarım olacak .

Şöför : Bayan Veronica arabanız hazır .

Kız : Teşekkürler .
________________________
Bakugou : Y/N benimle dışarı çıkmak bile istemiyor .

Raiden : Tamam sizde dışarı çıkmazsınız .

Bakugou : Eve gelmez ki .

Raisan : Nerden biliyoruz ?

Toga : Şimdi evden çıkmak zorunda mıyız ?

Raiden : Evet .

Toga : O zaman ben şimdiden çıkıyorum .

Raiden : Bi planım var kolayca hallederiz . Bakugou sende romantiklik var mı diyeceğim .

Raisan : ( Güler ) Gereksiz sorulara gerek yok . Bakugou'da romantiklik olması benim kız olmam sonucundan daha düşük .

Raiden : Haklısın .

Bakugou : HAYIR LAN ! Değiştim .

Toga : Emin misin ?

Bakugou : Biraz .

Bakugou : Tamam ne yapacağız ?

Raiden : Ortam hazırlayalım . Sen şimdi nasıl konuşacağını da bilemezsin . Eline falan mı yazsak ?

Bakugou : Olmaz . Daha önce denedik olmadı .

Raisan : ...

Raiden : Sen yazı yazıp Y/N'ye ortam hazırladın . Sen ?

Bakugou : Hepsi o sikik Haruhu yüzünden ama işe yaradı barışmıştık günün sonunda .

Raiden : Belki bugün de barışırsınız .

Raisan : Bakugou'yu düzgün hatırlamıyor ki .

Toga : Raisan KAPA ÇENENİ bişey yapmaya çalışıyoruz en azından .

Raisan : Tamam sustum .

Raiden : Tamamdır ben planı hazırlıyorum . Masayı hazırlayın hemen !
_____________________________
Y/N : Pisi pisi pissss nerdesin güzelim hadi yemek vakti .

" Miyuw meaw "

Y/N : Burdaymışsın . Yaş mama gel hemde ördek etli spesiel ( Amk kesin yanlış yazdım olur öyle şeyler )

" MEAAW"

Y/N : Çok seviyorsun bu mama'yı değil mi ? Hadi güzelim . Heh bol bol ye .

Todoroki : Kaç aylık o ?

( Bu arada kedinin ismi ne olsun ? Bi kaç kişi yazsın arasından seçip öyle hitap ettircem bari ismi geçsin ama siz istediğiniz gibi düşünebilirsiniz . )

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin