1 günde 2 . Bölümü atıyorem zaman kalırsa 3. Bölümü atacağım .
<><><><><>~<><><><><>
Yuika : Gitti işte şimdi Çek o silahı üzerimden Yung .
Yung : Kimdi o ? Neydi adı Haruhu . Ben içerdeyken yeni birini mi buldun ? CEVAPLASANA !
Yuika : Sen içerdeyken kimseyi bulduğum falan yok !
Yung : Ben çıkalı 1 hafta oldu Yuika hakkında her şeyi araştıracak zamanım oldu Yani içerdeyken de bana bilgi gelirdi biliyorsun elim kolum uzundur .
Yuika : Yung biz ayrılalı 4 yıl oldu-AH~
Yung Yuika'nın saçına yapıştı .
Yung : BİZ SADECE ARA VERDİK ! Sadece ara tamam mı güzelim . Şimdi yarın onun evine gidersen olacakları az çok biliyorsundur . Olsun ben yinede tekrarlıyım . Sonu Polo'nun ki gibi olur bunu istemezsin değil mi ?
Yuika : Yapamazsın !
Yung : Neden ? Bir kere yaptım bidaha yaparım . Her şey bizim için .
Yuika : Polo'yla ilgili konuşma bile !
Yung : Nasıl ölmüştü o . Araba kazası ama biliyor musun sana bişey olacak diye çok korktum . O arabaya bineceğini bilseydim neden frenlerini bozayım değil mi ? Olsun sana bişey olmadı . Sadece yakalandım ve 4 yıl yedim o kadar .
Yuika iğrenerek Yung'a bakıyordu .
Yung : Benden ayrıldıktan 3 ay sonra Polo ile sevgili olman onun hayatını aldı . Bunun yeniden olmasını istemezsin değil mi ? Sürekli haberiniz geliyordu bana . O kızılla nereye gittiğiniz başınıza neler geldiği aslında o kızılın işi daha çabuk bitmeliydi ama şanslıymış o motor kazasından nasıl kurtuldu ? Motorun da frenleri patlamıştı değil mi ? ( Sırıtır )
Yuika : Sen - o Bakugou'nun du .
Yung : Çocuğun Motorunu çalıp durduğunuzu öğrendim . Tabi sizin kaza geçirmeniz tamamen şansaydı o sarışın çocuk ta olabilirdi o kazadaki ama şansız olanlar sizdiniz . Peki neden tüm şansıma sende orda oluyorsun ? En azından bu seferde sana bişey olmadı ya .
Yuika : Sen manyaksın . O SENİN YÜZÜNDEN AYLARCA SAKAT KAL-AH
Yung Yuika'nın saçlarını daha çok çekti .
Yung : Sesini yükseltmen hiç hoş değil sevgilim .
Ben ölmesini istemiştim ama o sakat kaldı . Yuika anla artık şunu sen kimle sevgili olursan onun sonu aynı Polo gibi olacak . Neden anlamıyorsun ? Sen sadece benimsin .Yuika : Ben kimsenin değilim !
Yung : Neden öyle diyorsun ? Çok sevmiyor muydun beni ? Ha ? Lisede tanışmıştık unuttun mu ? Daha tanıştığımı dakikada anladım sonsuza kadar ayrılmayacağımızı .
6 Yıl önce Lise 2
Lisa : SEN ÇALDIN PARAMI !
Yung : Saçmalama niye öyle bişey yapayım ?
Lisa : Arkanda sen vardın kim yapmış olabilir ?! Seni şikayet edicem ! Polise kadar gideceğim !
Yung : BEN YAPMADIN DİYORUM GİTSENE !
Yuika : Lisa yerde para var belki de senindir ?
Lisa : A- evet- şey Yung Üzgünüm .
Yung : Git başımdan !
Lisa üzülüp gitmişti ikisi tek kalmıştı .
Yung : Sağol .
Yuika : Benim yüzümden başın yanacaktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Fiksi RemajaTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak