Sabah uyandığında Bakugou yatağının yanında oturmuş sana bakıyordu birden görünce korktun .
Y/N : Bakugou ? Gerizekalı .
Bakugou : Korkma . Kahvaltı yapmaya gidelim mi ?
Y/N : Saat kaç ?
Bakugou : 10:30
Y/N : Daha çok erken ne zamandan beri burdasın sen ?
Bakugou : Yaklaşık 3 saattir falan .
Y/N : Sapık mısın sen ? Gizlice girip uykumda izlemekte nerden çıktı ?
Bakugou : Seni uyurken görmeyeli uzun zaman olmuştu . Çok güzelsin . Tamam bu kadar yeter giyin hadi oyalanma .
Y/N : Duş almam gerek .
Bakugou : Al .
Y/N : Sen aşağıda bekle salonda otur .
Bakugou : Annen bişey demesin ?
Y/N : Dün seni sordu zaten . Neyse hadi in .
______________
Bakugou salona indi sende duşunu aldın giyindin saçını başını taradın kurutmaya gerek duymadın hava zaten sıcaktı . Aşağıya indin .Bakugou : Hazırsan gidelim .
Y/N : Hazırım .
Bakugou : Bu arada telefon numaramı değiştirmek zorunda kaldım . Çaldırıyorum seni kaydet .
______________________________
Veronica : İstediğim telefon numarasını buldun mu Sebastien ?Sebastien : Evet .
Veronica : Aferim
______________
Birlikte kahvaltı etmek için güzel bir kafe buldunuz . Serpme kahvaltı söylediniz ortaya be tıkınmaya başladınız .
|
|_________________________
Denki : Bu gece diğerleri ile mi buluşsak çıkmıyoruz hiç dışarı .Sato : Olur yaz gruba . Cevap verirler .
___________________________
Denki gruba yazdı . Akşam buluşup eğlenmek istediğini söyledi .
_________________________
Y/N : Denki akşam bizleri toplayıp gezmek istiyor .Bakugou : Gidelim . Hemen burdan onların yanına geçeriz hem daha fazla zaman geçiririz seninle . Tek gezmek isterdim ama günün sonunda illahaki bi sik oluyor .
Y/N : Tamam biz ikimiz geliyoruz yazarım .
___________________________
Teker teker herkes evet geliriz gibi şeyler yazınca akşam 9 da çıkma kararı aldınız .><><
Y/N : Geçen de soruna cevap vermediniz .
Bakugou : Ne sorusu ?
Y/N : Geçen sene doğum günümde ne oldu ?
Bakugou : Hiç bişey sadece kötü geçti o kadar .
Y/N : Bakugou ! Takmışsın yine kolyeyi ! Soruyu sorarım diye tedbir alıyorsun değil mi ? Hani bidaha bişey saklamak istemiyordun benden . Sonra da bana güveniyor musun diye soruyorsun . Nasıl güveniyim sana izin mi veriyorsun ?
Bakugou : Kendini uçurumdan atmayı biliyorsun ama .
Y/N : O farklı bu farklı .
Bakugou : Nesi farklı lan ?
Y/N : Bişey gizliyorsun . Ne oldu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Dla nastolatkówTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak