Y/N : Şimdi siktim belasını .
____________________
Kapıyı çaldın .
~~~~~~~~~~~
Akari : Y/N ?Y/N : Şaşırdın mı ?
Akari : B-Biraz . Nerden buldun burayı ?
Y/N : Yediğin bokların kokusu kilometrelerce öteden duyuluyor . Niye bu kadar şaşırdın ki ?
Akari : Dediğini anlamadım .
Y/N : Anlamayacağını biliyordum zaten . Geç içeri .
Akari : B-Bi dakika içeri zorla giremezsin !
Y/N : Öyle bir girerim ki neye uğradığını şaşırırsın .
Ev güzelmiş . Şömine falan .Akari : Teşekkürler .
Y/N : Şamdanlar altın kaplama . Suohu zengin galiba .
Akari : Onu nerden tanıyorsun ?
Y/N : YEDİĞİNİZ BOKLARDAN !
____<>____
Şamdanı eline aldığın gibi Akari'nin suratına geçirdin .
___<>___
Yuika : Y/N !Y/N : KARIŞMA SEN !
Akari : DELİ MİSİN SEN ! Burnum !
Y/N : Bi bakıma .
()()
Akari yerde burnunu tutuyordu . Saçından tuttun sürükleyerek şöminenin oraya götürdün . Ayağa kaldırdın kafasını duvara vuruyordun .
<><><>
Y/N : ŞİMDİ BANA HER ŞEYİ ANLAT BAKUGOU'YU NASIL TUZAĞA DÜŞÜRDÜN NUMARAMI NERDEN BULDUN ? EĞER YALAN SÖYLERSEN ABİMİ ALDATIRKEN YATTIĞIN O İKİ ADAM VAR YA ONLARDAN DAHA KUVVETLİ BECERİRİM SENİ TABİ BU İŞİNE GELİR DEĞİL Mİ OROSPU !Yuika : Y/N bi k-konuşsay-YADA VUR VUR !
Akari : BIRAK SAÇIMI !
Y/N : DAHA KENDİNİ BİLE KORUYAMIYORSUN . BANA PLAN KURUYORSUN . DAHA KOLAY İNTAHAR ŞEKİLLERİ DE VAR !
_______________________
Saçını bırakmadan yanan şömineye yaklaştırdın azcık kıpırdatsan saçları alev alıp yanacaktı .
____________________
Y/N : ANLAT YOKSA O YÜZÜNE VEDA EDERSİN !Akari : ÖLDÜRECEK MİSİN BENİ ? B-BIRAK !
Y/N : EVET BUNDAN ŞÜPHEN Mİ VAR ?
<><><>
Kafasını biraz daha oynattın direkt anlatmaya başladı . Şöminenin önünden çektin yere fırlattın .
<><><>
Yere eğildin tek elinle kafasından diğer elinle de çenesinden tuttun şıktın .
<><><>
Y/N : Bak şimdi beni iyi dinle birdaha dinleyecek kulakların olmayabilir . Benden ve çevremdeki insanlardan uzak dur . YOKSA ŞÖMİNEDE ODUN DİYE SENİ YAKARIM !Akari : T-Tamam .
_____________
Tam kalktın gidecekken ağzının ortasına bide tekme attın . Öndeki iki dişi kırıldı dudağı patladı .
___________
Y/N : Kapını kilitle . Hırsız falan girer Allah korusun . İyi geceler .Yuika : Abarttın mı sanki ?
Y/N : Bu lafı sen mi diyorsun ?
Yuika : Ben bu kadarını yapmazdım .
Y/N : Evet cesedini bodrumda bulurduk sen yapsan . Hadi Bakugou'nun yanına gitmem lazım .
Yuika : Benimde Haruhu'nun çocuğu bırakmasını söyliycem .
Y/N : Tamam . Ararsın beni bay bay .
__________________________
Eve vardın içeri girdin .
<><>
Y/N : Bakugou nerde ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak