Rin

661 38 123
                                    

Evet uzun aradan sonra döndümmm selamlar . Kitabı nasıl ilerleteceğimi biliyorum ama olayların gelişmesini aklımda canlandıramadım daha . Neyse yeni bölüme geçelim bakalım özlemişsinizdir . Tabi en son bölümü hatırlarsanız .

( 3 gün sonra )

Akşama doğru yorgun bir günün ardından uyandın . Bakugou yatağın başında oturup Gözlerini ovuşturuyordu . )

Y/N : Bakugou ?

Bakugou : Günaydın .

Y/N : Hava kararmış ne günaydını ?

Bakugou : Valla sabah seni uyandırmak istedim ama ben de uyuya kalmışım yanında .

Y/N : Saat kaç ?

Bakugou : akşamüstü 9 . Boşver şimdi hadi hazırlan .

Y/N : Neden ?

Bakugou : Güzel bir gün geçirelim .

Y/N : Daha yeni uyandım biraz bekle .

Bakugou : Hadi küçük hanım hadi!

Bakugou dolaptan bi kaç kıyafet fırlattı üstüne .

Bakugou : Giy bunları . Kalk çabuk .

Y/N : Birazdan ,  tamam .

Bakugou ellerinden ateşler çıkartmaya başlamıştı bile .

Bakugou : Tutuştururum şimdi yatağı hiç uyuyamazsın .

Y/N : MANYAK MISIN ?!

Bakugou : Hadi gerizekalı bi program yaptık bok etme .

Y/N : İyi tamam .

___________________

Yaklaşık yarım saate hazırdın . Bakugou elini tuttuğu gibi dışarı fırladınız .

Y/N : Bakugou ?

Bakugou : Efendim ?

Y/N : Yuika ve Haruhu , nerdeyse 3 hafta oldu hala telefonlara çıkmıyorlar . İyiler midir ?

Bakugou : Tatildeyiz dediler Ya .

Y/N : Merak ediyorum sadece-

Bakugou : Y/N biz niye sürekli insanların ilişkilerine karışıyoruz . Sadece biz değil onlar da bizim ilişkimizde .

Y/N : Ne demek istiyorsun ?

Bakugou : Sıkıldım Y/N . Sıkıldım artık . Sürekli onunla bununla , şunun kavgasıyla bunun kaosuyla uğraşmaya . Seninle vakit geçirmek istiyorum dedim hala Yuika , Haruhu diyorsun .

Y/N : Bakugou merak etmem gayet normal Yuika hamile ve nasıl olduğunu bile bilmiyorum kuzenim o benim . Hem Haruhu da senin kardeşin .

Bakugou : Üvey kardeş !

Y/N : Ona bişey olunca kardeşim diye ağlıyorsun ama .

Bakugou : O konuları açma . Şuan konumuz farklı . Sadece seninle vakit geçirelim istiyorum . Yarın uçağımız kalkıyor zaten . Güzel bir tatil çekelim . Tabi sen o her boka burunlarını sokan abini , Momo'yu falan da çağırmazsan .

Y/N : Bozma ağzını .

Bakugou : Her vaktimiz de bizimleler . Sıkıldım .

Y/N : Bakugou biz en başından beri böyleydik ki tatlı tatlı hep birlikte vakit geçiriyorduk . Şimdi ne oldu-

Bakugou : SORUN DA BU ! En başından beri ilişkimizin içindeler . NEDEN ?!

Aslında Bakugou haklıydı . Sürekli ilişkinizde sizden başka herkes oluyordu .

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin