Aşkolarımm selam yine boka battım kafamı dağıtmak için atçam bölümleri bi kaç bölüm atarım belki bugün aklıma eserse hadi hikayeye geçelim .
__________________________
Y/N : Abi ben çıkıyorum .Todoroki : Saçmalama daha dün taburcu oldun . Dinlenmen lazım .
Y/N : Olmaz hadi tutma beni .
Üstüne bişeyler geçirip çıktın
Momo : Nereye ?
Y/N : Senin ne işin var burda ?
Momo : Todoroki çağırmıştı hem seni görürüm demiştim .
Y/N : Bakugou'nun yanına gidiyorum .
Momo : Dinlenmen lazım bide seni çağırdı mı bu halden de mi anlamıyor ?
Y/N : o çağırmadı ki bilmiyor onun yanına gideceğimi . Başka bi erkek var sandı çok kötü duruyor du biraz aramız düzelsin en azından .
Momo : Sen bilirsin . Söyleyecekmisin ?
Y/N : Bilmiyorum . Bu arada sende korun sonra benim Halime düşme . Hadi bay bay .
Momo : Ne alaka ?
Y/N : Bize geliyorsun evde kimse yok sevişmeyeceğinizi mi söylüyorsun ?
Momo : Biz daha sevgili değiliz ki .
Y/N : Biz de Bakugou ile sevgili değildik ilk seviştiğimizde .
Momo : Yok yapmam ben .
Y/N : Bende öyle diyordum . Neyse bay bay .
_____________________________
Taksiye atladın Bakugou'nun yanına gittin .
__________________________
Bakugou : Kim o ?Y/N : Açmayacakmısın ?
Bakugou : Y/N ?
____________________________
Bakugou senin sesini duyduğu gibi kapıyı açtı sarıldı havaya kaldırdı .
_________________________
Y/N : Bakugou indir beni .Bakugou : Pardon ama senin dinlenmen lazım . Niye geldin ?
Y/N : Senin evinde de dinlenebilirim değil mi ?
Bakugou : Evet gel .
____________________________
L Koltuğa oturdun Bakugou sana sürekli soru soruyordu bir şeye ihtiyacın var mı nasılsın rahat mı ? gibi sorularla seni darlıyordu .
__________________________
Bakugou : B-bişey istermisin ? İstemediğine eminmisin bak kahvaltı ettin mi ?Y/N : BAKUGOU !
Bakugou : efendim ?
Y/N : iyiyim ben yeter otur hadi .
Bakugou : Tamam ama bak yat dinlen b-
Y/N : Bakugou .
Bakugou : Tamam sustum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak