Selam aşkolar ben geldim . Buraya kadar okuyup kitabı gerçekten seven var mı ? Çünkü bazen iğrenç diye yorumlar alıyorum . Şöyle bişey söylemek istiyorum kitabı size silah zoruyla okutmuyorum bu iğrenç diyenler bırakabilir gerçekten . Boşuna iğrenç çok salakça sen kitap falan yazma sen . yazıp kendinizi zahmete sokmayın lütfen . Okumayabilirsiniz kendi kararınız . Neyse hikayeye geçiyorummm .
:::::::::::::
Sabah uyandıktan sonra yine buluştunuz tatildeki 4. Gününüz dü . Bu sefer hep birlikte jetski ye bindiniz . Sen yine Bakugou'nun arkasına , Momo Todoroki'nin arkasına . Haruhu ve Yuika da tek başına ayrı ayrı yerlere bindiler .
|||
Yuika : Haruhu yarışa var mısın ?Haruhu : Her zaman .
Yuika : İsleyi geçen kazanır .
Haruhu : Tamamdır .
Yuika : YARDIR .
Haruhu : HEY ÖNCE BAŞLADIN !
<><><><>
Sizde çiftler olarak kendi halinizde geziyordunuz . Bakugou ile yer değiştirdin sen sürüyordun Bakugou arkadan patlamayı köklüyordu . Momo ve Todoroki soft soft geziyordu .
<><><><>
Yuika : HEY ! Çalışmıyor bu .Haruhu : Özgünlük farkı güzelim BİTİŞTE GÖRÜŞÜRÜÜÜZZ .
Yuika : HİLE YAPIYORSUN ! HEEEYYY !
~~~~~~~
Saatiniz bitince indiniz .
~~~~~~
Y/N : Şimdi ne yapalım ?Todoroki : Tekne kiralasak ?
Y/N : Olur güzel olur .
Momo :Ben varım .
Yuika : Hile yaptın ben kazanacaktım .
Haruhu : Ama kazanamadım . Hem özgünlük kullanamayız diye bişey de söylemedin .
Yuika : Hayır kabul etmiyorum . Ben her zaman 1. yimdir .
Haruhu : Kendini kandır . Ben yiyecek bişeyler yiyeceğim şuradaki restorantdan .
Todoroki : Tamam 1 saate gel biz de tekne kiralayacağız .
Haruhu : Tamamdır .
<><><><>
Haruhu 1 saat sonra yanlarına geldi çocuğun gözünde morluk vardı ağzı kanıyordu kollarında çizikler vardı .
()()()()
Y/N : Ne oldu ?Bakugou : Her zaman yapmak istediğimi yapmışlar .
Haruhu : Biri cüzdanımı çalmış parayı ödeyemedim dayak attılar .
Yuika : ( Gülerek ) Yazık olmuş .
Momo : Yuika .
Haruhu : Sen aldın di mi ?
Yuika : Kim bilir .
Haruhu : VER CÜZDANIMI .
Yuika : HAYIIIIRRR !
Haruhu : KOŞMA ŞURAYA GEL !
_______________________
Todoroki : Çocuk gibiler .Momo : Ama çok tatlılar .
Bakugou : Çok saçma . Hadi gidelim .
Y/N : Tabi bazılarımız küçük çaplı flörtleşmelerden anlamadığı için .
Bakugou : Todoroki sana diyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak