Aşkolar dün yine yeni bölüm atamadım sorry . Çok bekletmeden yeni bölüme geçicem bide artık aklıma hiç fikir gelmiyor biraz yardım etseniz .
__________________________
Yavaş yavaş uyanmaya başladın . Boynunda öpücükler hissediyordun . Bakugou küçük öpücükler konduruyordu . Kafanı ona doğru çevirdin . Dudağına öpücük kondurdu .
_______________________
Bakugou : Günaydın küçük hanım .Y/N : Günaydın .
Bakugou : Kahvaltı hazırlıyım mı ?
Y/N : Olur .
Bakugou : Sen biraz daha uyu . Ben gelirim yanına .
Y/N : Tamam .
\
Bakugou hayretlik bir şekilde çok yumuşaktı.( Tabi artık aynı eve yerleştiniz sabah akşam neyse )
Kahvaltıyı hazırlayıp yanına küçük tepsiyle geldi .
()()()Y/N : Teşekkürler .
_________________________
Dişlerini fırçalamak için kalktın tabi dün geceden sonra kalçan biraz acıyordu . Bakugou sana arkadan sarılarak destek veriyordu dişlerinizi fırçaladıktan sonra hazırlandınız 1 saat sonra senin evine gittiniz kıyafetlerini bi bavula yerleştirdin .
______________________
Bayan Todoroki : İzin verdim diye gelmemezlik yapmak yok . Her gün kendi evine geleceksin özletme .Y/N : Tamam annecim .
Bayan Todoroki : Bide seni görmemiz lazım bu malın ne yapacağı belli olmaz .
Bakugou : Aaa hadi ama .
Bayan Todoroki : Şaka alınma hemen .
Y/N : Hadi görüşürüz anne . Abi bay bay . Babam nerde ?
Todoroki : İşte o .
Y/N : Tamam onu sonra görürüm .
_____________________
Eşyalarını da aldınız eve geri döndünüz . Eşyalarını çıkardın Bakugou'nun dolabında boş yerlere bazı kıyafetleri koydun diğer kıyafetlerin bavulunda duruyordu yer olmadığı için .
__________________
Y/N : Ben duşa giriyorum .Bakugou : Tamam .
\
\
Duşa girdin suyu ayarlıyordun . Kıyafetlerini çıkardın havlunu da hazırladın düşün altına girdin . Arkandan seni iki el sardı ve kendine çekti . Boynunu öpüyordu .
\
\
Y/N : B-Bakugou .Bakugou : Bence ikimiz birlikte de yıkanabiliriz .
____________________________
Boynundaki öpücükler omuzlarına iniyordu . Seni kendine doğru döndürdü . Köprücük kemiklerine doğru ilerliyordu .Y/N : Bakugou hala ağrım var . Şuan yapmasak .
Bakugou : Yavaş olurum .
Y/N : Ba-
Bakugou : Sus !
Y/N : Tamam bak fazla abartma .
Bakugou : Kendini bana bırak .
__________________________
Dudağına yapıştı . Tek eliyle vajinanla oynuyordu . Boynunu yana doğru eğdi hafif öpücüklerle ısırıyordu . Seni arkandaki duvara yasladı . Seni öperken çıplak teni tenine değiyordu . Geri çekildi seni tutu yüzünü duvara çevirdi seni duvara yasladı . Arkana yaslandı . Tek eliyle belini sardı diğer eliyle göğüs ucunu sıkıyordu ve ensene ısırıklar bırakıyordu .
______________________
Y/N : B-Bakugou bu sefer a-arkadan olmaz .Bakugou : Hadi ama üsteleme . Yavaş olucam dedim Ya .
Y/N : A-ama-
Bakugou : Şşşt bendesin .
________________________
Senin konuşmana bile izin vermeden yeniden arkadan içine girdi . Yeniden alışman için içine girip çıkıyordu . Her seferinde inlemelerini içine atmaya çalışıyordun . Alıştığını düşünüp içinden hiç çıkmadan ileri geri yaparak daha fazla hızlanıyordu .
:
Y/N : Mğh~Bakugou : i-içine atma . O inlemelerini duymak istiyorum .
Y/N : Y-Yavaşla bir-biRAZ B-BAKUGOU NGH~
Bakugou : B-Bu sefer benim istediğim olacak . Ah~
Y/N : Y-Yine yürüyemeyeceğim K-kesin AHH~
_________________________
Bu sefer iki elinle kalçanı kavradı daha fazla hızlandı . İnlemelerinle ve kalçandaki şaplak sesleriyle banyo yankılanıyordu . İçinden çıktı . Banyodaki suyu kapattı seni kucağına aldı üst kattaki yatak odasına götürdü yatağa yatırdı .
______________________
Bakugou : Duşa sonra da devam ederiz .Y/N : Bu K-kadar yet-yetmez mi ?
Bakugou : Daha yeni başlıyoruz küçük hanım .
_______________________
İki bacağını tuttu kendi omuzlarına koydu . Bu sefer ön tarafından içine girdi . Hemen hızlanmaya başladı . Yatakta ileri geri oynayıp duruyordun . Ellerinle Bakugou'nun omuzlarını tutuyordun .
<><><><><><><><><><><><><><><><><>
Y/N : NGHH~HA~AH~ B-Bakugou l-lütfen-Bakugou : Sakın bana d-durmamı söyleme ! Nghh~Hah~
Y/N : B-Biraz bir-biraz daha h-hı-AH~
Bakugou : Hızlanmamı mı istiyorsun ?
Y/N : e-HAH~Evet~
____________________________
Bakugou biraz daha hızlandı her seferinde daha da zorluyordu . Bacak araların kıpkırmızı olmuştu artık üstüne doğru eğildi göğüs uçlarını da ısırmaya başladı . İnlemelerin her seferinde daha çok artıyordu .
________________________
Bakugou : AHG~HAH~SİK-SİKİYİM AH~
__________________________
Bakugou içinden çıktı sonra boşaldı . Bacaklarını biraz daha rahatlatmak için uzattın kasılmışlardı artık . Bakugou iki bacağını yana doğru açtı yalamaya başladı .
________________________
Y/N : ah~mhğm~ ç-çok d-daha güzel .
__________________________
Apış Aran biraz rahatladı . Acıyı çok hissetmiyordun artık . Nerdeyse 2 dakikaya sende boşaldın . Bakugou yanına uzandı . Dudaklarından öpüyordu aynı zamanda da tek eliyle hala vajinanla oynuyordu .
_______________________
Bakugou : Hadi duş alalım .Y/N : dalga mı geçiyorsun ?
Bakugou : Ne oldu ?
Y/N : Nasıl kalkabileceğimi düşünüyorsun acaba ?
Bakugou : ( Gülerek ) Tamam ben götürürüm .
Y/N : Yine kendini tutama sonra .
Bakugou : Hadi naz yapma . Gel .
_________________________
Bakugou seni kucağına aldı 2. Kattaki küvete götürdü su doldurdu sonra seni içine koydu ve yıkadı . Duşun bittikten sonra seni havluyla sardı yatağa geri götürdü pijamalarını verdi giydin . Saçını bile o kuruttu . Sonra kendisi de duşa girdi . Sen yatakta yatıyordun . 20 dakika sonra yanına geldi .
_______________________
Bakugou : Akşam ne yapalım ?Y/N : Şuan bişey yapçak halim yok .
Bakugou : Akşama kadar dinlenirsin işte .
Y/N : Katsuki akşam pizza söylermisin ? Film gecesi yapsak ?
Bakugou : olur . Sadece film mi ?
Y/N : Hemen niyeti bozma .
Bakugou : İyi tamam .
_________________________
Kendi saçını da kuruttuktan sonra yatağa senin üstüne atladı . Gıdıklayıp öpüyordu . Biraz gülüşüp şakalaştıktan sonra yan yana uzandınız sen zaten yeterince yorulmuştun hemen uyuya kaldın . Akşam seni uyandırdı . Yeniden kucağına aldı alt kattaki salona götürdü L koltuğa oturttu filmi çoktan hazırlamış pizzalarda gelmişti bile . İçecekleri koydu yanına oturdu bi tabak ve bardak uzattı sana . Birlikte pizza yiyerek film izlediniz .
______________________
Evvet bu bölümde burda sonlanırrrr . Hadi aşkolar ben kaçar yarın yeni bölümle görüşürüz yorumları ve oylamaları unutmayın bak . Seviyorum sizi bayy 💕🥵😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Novela JuvenilTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak