Anılar

1.2K 83 442
                                    

" Y/N "

Bakugou elindeki para çantasını yere fırlattı . Yanına koşmaya başladı . Yanına eğildi kafanı kaldırdı hafiften kucağına aldı . Hala bilincin yerindeydi ama yavaşça gözlerin kapanıyordu .

Bakugou : Çok-çok kan var .

Bakugou üstündeki kazağını çıkartıp yarana koydu . Hafif ileride olan arabanın anahtarlarını kaptı . Seni kucağına aldı arka koltuklara düzgünce yatırdı .

Y/N U-uykum var , var gi-bi hissediyorum .

Bakugou : uyumak yok gözlerini sakın kapatma .

Bakugou uyumaman için seninle konuşmaya devam ediyordu . Yolun yarısında gözlerin kapandı .

Bakugou : Y-Y/N -Y/N hayır aç gözlerini !

Bakugou hastahaneye varana kadar sananseslendi . Seni direkt ameliyata aldılar . Bakugou ameliyathanenin kapısına baka kaldı . Telefonun çalmasıyla irkildi . Todoroki arıyordu . Ona nasıl açıklayacağını düşünüyordu . Telefonu açtı yavaş yavaş anlatmaya başladı . Todoroki hastahanenin yerinin öğrenip Bakugou'nun suratına kapattı . Yuika'yı aradı . O sırada Haruhu falan öğrendi herkesin dakikalar içinde durumdan haberi oldu . Haruhu Harumi'yi evde bıraktı ona ne olduğunu söylemediler .

Yuika ve Haruhu Todoroki'den önce hastahaneye vardılar evleri daha yakındı .

Yuika : Bakugou n-nasıl oldu ? Durum-durumu ?

Bakugou : Bilmiyorum .

Haruhu : Az önce , daha az önce birlikte çıktık kafeden .

<><><><><><>

Bakugou kendini zor tutuyordu ağlamamak için . Gözleri doluydu . Kendini salsa saniyesinde göz yaşları sel olacaktı . Todoroki koşarak hastane koridorunda belirdi .

Todoroki : Nerde kardeşim nerde ?

Yuika : Ameliyattaymış .

Todoroki : İ-iyi durumu değil mi ?

Haruhu : Bilmiyoruz bizde yeni geldik .

Todoroki yandaki oturanlardan birine oturdu . O çoktan ağlamaya başlamıştı bile .

Bakugou : Üz-üzülme iyi olacaktır .

()()()()()()()

Todoroki kafasını sinirle Bakugou'ya çevirdi . Üstüne saldırdı yakasına yapıştı .

Todoroki : HEPSİ SENİN SUÇUN !

Haruhu ve Yuika Todoroki'yi tutmaya çalıştı .

Todoroki : SENİN YÜZÜNDEN ORDA . İÇERDE OLMASI GEREKEN O DEĞİL SENDİN ! SIRF YANINDA DİYE ONUN BAŞI YANDI !

Haruhu : Todoroki Bakugou'nun ne suçu var kendine gel o da onu ararken bulmuş .

Yuika : Haruhu haklı Bakugou'yla ne alakası var .

Todoroki : OROSPU ÇOCUĞU BORCUNU ÖDEYEMEMİŞ KARDEŞİMDEN ÇIKARMIŞLAR HINCINI !

Bakugou : ...

::::::::::::::::::::::::::

Bakugou öylece hiç bişey yapmadan duruyordu . Todoroki'nin ona saldırıp çıkışmasına izin veriyordu .

Todoroki : Eğer - eğer - ona

Bakugou : Deme , deme öyle .

Todoroki : Senin suçun .

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin