Kenetleşen Özgünlükler

820 39 73
                                    

Normalde bu bölümü çok uzun yapacaktım . Yıl başı özel bölümü olacaktı ama bazı sınavlarım iptal oldu yeniden olacak sınavlar bu yüzden aksilikler çıktı . Bu gün kısa kısa bir çok bölüm atabilirimmmm .

Raiden : Uyan .

Toga : Efendim ?

Raiden : Konuşmayacak mıyız ?

Toga : Neyi ?

Raiden : Dünkü görüntüyü .

Toga : Raiden sabah sabah-

Raiden : Kalk !

Toga : NE NE ?

Raiden : KALK !

Toga : Tamam . Dün bişey yoktu . Gördüklerin öylesine-

Raiden : Öylesine mi ? Toga o herifle dudak dudağa durmuştunuz ! Aklım al-

Toga : SONSUZA KADAR SENİ BEKLEYECEK DEĞİLDİM ! Tam seni unutmaya başlamışken , açım azalmışken , başkasında kendimi bulmuşken yeniden karşıma çıktın .

Raiden : Onda kendini mi buldun ?

Toga : Evet . Tanışalı çok bir zaman olmadı ama onda bir şey var . Çekiyor . Beni yargılamıyor . Değişik hareketler yapınca bana katılıyor benimle çocuk oluyor .

Raiden : Bende oluyorum . Bende seni yargılamıyorum .

Toga : Biliyorum .

Raiden : Seviyor musun onu , hemen aşık mı oldun ona ?

Toga : Aşk diyemem sevmek de diyemem . Sadece bilmiyorum .

Raiden : Beni ?

Toga : Artık ona da emin değilim . Yani ikinize de karşı ne hissettiğimi bilmiyorum .

Raiden : ... baya kafanı karıştırmış gibi . Ne buldun acaba o çocukta çok merak ediyorum . Seni daha mı mutlu etti ? Daha mı yakışıklı ? Daha mı iyi sevişiyor ?

Toga : Saçmalamaya başladın . Lütfen aramızı bozmadan kendine kalıcak başka yer bul . 

Raiden : kovuyor musun beni ?

Toga : Evet . Git . Sonra konuşalım . İyice sinirimi bozdun . Birde daha yeni karşılaştık .

Raiden : Tamam . İyi düşün onun gibi biri için beni bırakamayı tercih edecek misin ?

Toga : Git .

____________
Raiden istediği cevabı alınca evden çıktı gitti .

|
|

Sato : Raiden bişey mi oldu ?

Raiden : Diğerinin yerini biliyorsundur sen nerde o ?

Sato : Kim ?

Raiden : Yanında dolaşan bi çocuk var ya .

Sato : Saburo'yu diyorsun bilmem az önce çıktı .

Raiden : Nereye gitti ?

Sato : Neden soruyorsun ki ?

Raiden : Söylesene sen !

Sato : Bi arkadaşımı almaya gidicem dedi çıktı .

Raiden bişey söylemeden gitti .

Sato : Bu ne şimdi ?

____________________

Bakugou : Uyan hadi .

Y/N : Efendim ?

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin