Anılar

2.1K 107 271
                                    

Selamlar aşkolar bölüm yok dedim ama kıyamadım otobüs yolculuğundayım şuan baya bi sıkıldım ve daha 12 saat falan var varacağım yere . Neyse madem saatlerim var neden bölüm yayınlamıyorum değil mi ? Geçelimmmmm . İyi okumalar .
///////////
Bakugou : Bugünü sadece ikimiz geçireceğiz . Değil mi ?

Y/N : Evet diğerlerine söyledim . Bugün sadece ikimiziz .

Bakugou : Güzel hadi gezelim biraz doğru düzgün gezemedik . Ağaçlık alanlara falan gideriz .

Y/N : Tamam ben giyiniyorum bekle .

Şu narin elbiseyi giydin ve yola çıktınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu narin elbiseyi giydin ve yola çıktınız .
||||
Y/N : İçecek alalım mı ?

Bakugou : Olur gel .

Y/N : Bana Elmalı soda alır mısın ?

Bakugou : Emrindeyim küçük hanım .

Y/N : Hey Katsuki baksana bi bana siparişleri verince .

Bakugou : Efendim ?

Y/N : Gözlükte sarıyorlar . Tak bakayım .

Bakugou : Nasıl ?

Y/N : Çok güzel . Alıcam bunu sana .

Bakugou : O zaman içecekleri ben gözlüğü sen ödüyorsun .

Y/N : Aynen öyle . Ne kadar borcumuz ?

Satıcı : gözlük 87 içecekler 8 lira tutuyor .

Y/N : Şöyle şurdan alın . Hadi gel Bakugou .

Bakugou : Dur içeceği dökeceğim .
//
Bakugou'nun elinden tuttun yürüyordunuz . Ağaçlık yerlere geldiniz .
::::::
Yuika : Saat kaç diğerleriyle buluşmayacak mıyız ?

Haruhu : Günaydın Saat 12 Y/N ve Bakugou tek başına gezeceklermiş . Todoroki ve Momo da zaman geçirmek istediler .

Yuika : Tek kaldım iyi mi .

Haruhu : Tabi ben kimim ki .

Yuika : Haruhu çok büyütüyorsun . Sen benim yakın arkadaşlarımdan birisin .

Haruhu : ama ben yakın arkadaş olmak istemiyorum .

Yuika : Haruhu anlamıyorsun-

Haruhu : ASIL SEN ANLAMIYORSUN !! Başta çok iyiydik o gün otelde seni öptükten sonra bozuldu . Niye ? NEDENİN NE ? B-Ben seni seviyorum Yuika hala anlamamakta ısrar ediyorsun . Bi gün umut veriyorsun diğer gün bok gibi davranıyorsun . Karar ver ben oyuncak değilim .

Yuika : Haruhu beni zorlama . Anlayamayacağın şeyler var .

Haruhu : Anlatmazsan anlayamam ki . Tamam neyse bunu konuşmayalım çünkü hep aynı şeyi diyeceksin . Benden uzak dur Haruhu . Bu sefer istediğini yapacağın en azından denerim ama senden uzak durabileceğimi sanmıyorum . Beni kendine çekiyorsun . İstemeden kendimi seninle konuşurken senin yanındayken buluyorum . Neyse .

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin