Geçen bölüm bazıları Haruhu istemiş hadi bu bölüm de Haruhu ile başlayalım .
Haruhu : Yuika Harumi yazdı bileti erkene almış hemen bu gece burda olacakmış .
Yuika : Ne güzel . Sevdiği yemek falan var mı akşam yapıyım hatta ikimiz yapalım .
Haruhu : Ev yemeği pek sevmez daha çok dışardan söyler o . Yani en son öyleydi .
Yuika : O zaman o bişey isteyince söyleriz .
Haruhu : Aynen .
Yuika : Yarın çocuklarla buluşalım hem kardeşini de biraz gezdiririz . Buraları görür .
Haruhu : o buraya ilk defa gelmeyecek ki Yuika . Biz önceden Japonya'da yaşardık . Annem Bakugou'nun babası ile evlenince oraya taşındılar .
Yuika : Tamam olsun yine de gezeriz eğleniriz biraz .
Haruhu : Harumi eğlencelere bayılır kıpır kıpırdır yerinde duramaz .
Yuika : Kaç gibi gelirmiş ?
Haruhu : Akşam 22:30 gibi buradaymış sabah erkenden çıkmış yola .
Yuika : Tamam .
Yuika mutfağa doğru yöneldi . Haruhu sardı belinden yatırdı kucağına . Saçlarını okşayıp gözlerinin içine bakıyordu .
Yuika : ( Gülümser )
Haruhu : Seni seviyorum Yuika .
Yuika : Bende seni seviyorum Haruhu .
________________________
Y/N : Bakugou bugün biraz gezelim mi ? Dışarda hiç birlikte vakit geçirmiyoruz .Bakugou : Bugün de işlerim var .
Y/N : Ne zaman bitecek bu işler ?
Bakugou : Bilmem parayı ne zaman geri alırsam .
Y/N : Annene söylesen o bulur belki babanı .
Bakugou : Babamdan zaten nefret ediyor . Bana bunu yaptığını duyarsa öldürür . Annemi hapse veremem kusura bakma . Ben bi şekilde halledeceğim . Şimdi çıkıyorum akşama görüşürüz .
Y/N : Görüşürüz Bakugou .
________________
Bakugou bozulduğunu ses tonundan anlamıştı . Omuzlarını tuttu .Bakugou : Küçük hanım biliyorsun durumları . Akşam birlikte olucaz ama anlaştık mı ?
Y/N : ...
Bakugou : Efendim ?
Y/N : Peki .
Yanaklarını sıktı dudağına öpücüğünü de kondurup çıktı . Sato bi kaç saate gelmişti yine dedikodu yaptınız .
Y/N : Sen boşver de Denki ile bişeyler var mı ?
Sato : Bilmiyorum . Onun için yok tabi söylediği şey bu düşündüğünü bilmem .
Y/N : Ben bilirim .
Sato : Doğru bi ara senin yanındayken buluşalım aklından geçenleri bana söyler misin ?
Y/N : O iş bende ne zaman ?
Sato : 1 veya 2 güne .
Y/N : Tamamdır .
Sato : Of aşkımsın . ( Sarılır )
Y/N : Film izleyelim mi ?
Sato : Olur . Hadi ben patlamış mısırları patlatıyorum .
Y/N : Filmi de ben seçerim .
_______________________
Siz Sato ile 4. Filminizi bitirdiniz saat akşam 22:25 ti . Sato ile kanepede uyuya kalmışsınız . O senin bacaklarına sende onun üstüne uzanmışsın uyurken .
|
|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak