אני מרגישה מגוחכת, הזמנתי אותו אל הבית המבולגן שלי, אני לבושה במכנסי פיגמה וטי שרט לבנה, ואם זה לא נראה מספיק פתטי אז גם מרחתי מסקרה על הריסים שלי.
והמיטה שלי עדיין מבולגנת.
כל השבוע לא היה לי אכפת שהוא לא דיבר איתי מאז שישי, אבל בזמן שאני ממתינה לו אני מספיקה להתחמם ולהרגיש עלבון כשאני מסכימה כל כך מהר להתראות איתו.
בסוף הוא מגיע, אני מדלגת אל הדלת כשאני שומעת שתי דפיקות חלשות, אני מתאפקת שלא לחייך לכיוונו כשהוא לא מצליח להסתיר את החיוך המתנצל שלו, יודע שהיחסים ביננו לא מאה.
״היי,״ אני פותחת את הדלת לרווחה, דין נכנס אל היחידה שלי ואני מרגישה קצת נבוכה שהיא ככה הפוכה.
״לא ידעתי איזה טעם את אוהבת.״ הוא מרים שקית ובתוכה שתי קופסות גלידה של בן אנד ג׳ריס.
״תודה, אני אוהבת הכל.״ אני פולטת, מה שנשמע לי פתאום קצת חזירי אבל דין צוחק וזה נותן לי אישור שזה בסדר.
אני ניגשת אל המטבח ומוציאה שתי כפיות, אני מתיישבת על הספה הזוגית שלי ודין עושה אותו הדבר אחריי.
אני לא יודעת איך להתנהג, רונה היא תמיד הטיפוס הקליל, אני נפגעת מהר אבל גם מתרככת מהר.
מצד שני, הבחור הזה לא טוב לי, הוא מרשה לעצמו להעלם ואז פשוט להתקשר ולצפות שאתייצב ברבע שעה.
״אני מצטער שלא דיברתי איתך.״ אני בולעת את רוקי, לא חשבתי שהוא ידבר על זה כל כך מהר, אני מניחה שאי אפשר היה שלא להרגיש במתח ובריחוק שלי, והסיבה הייתה ברורה.
״זה בסדר, אתה לא חייב לי-״ אני לא אומרת את זה בלב שלם אבל אני מרגישה שזה מה שאני אומרת להגיד, אבל עוד לפני שאני מספיקה להשלים את השקר שלי דין קוטע אותי.
״אבל אני רוצה.״ אני נאנחת, אני מרימה אליו את מבטי, המבט הקשוח לא סר ממני.
״אוקיי, יצאת מניאק.״ אני אומרת בכנות, דין לא מסיט את מבטו ממני ואני מרימה לכיוונו גבה כשהוא מחכה שאתחרט על הדברים שאני אומרת.
״בסדר, החזרת לי.״ הוא אומר משועשע, אני טוחבת אל פי כפית גדושה של גלידה ודוחפת את הכפית חזרה פנימה אל הקופסה.
״מתי?״ אני שואלת בבלבול, לא זכור לי שנפגשנו, לקחתי את המספר שלו, הבטחתי שנדבר ואז נעלמתי.
״היום, אני שמרתי לך מקום והוא נשאר ריק.״ אני פוערת את עיניי, אני לא ידעתי שהוא שמר לי מקום, זאת אומרת, אני הבנתי את זה רק אחר כך, שיובל צילמה לי את הדף. אבל עד אז לא ידעתי בכלל.
״אני לא ידעתי שאתה שמרת לי מקום, רק בסוף ההופעה.״ אני מתוודה, זאת הייתה האמת, עד שיובל לא שלחה לי הודעה, לא ידעתי שלדין היה חלק בהזמנה הזאת.