הנסיעה אל ביתו של דין הייתה די שקטה, אני מסמסת מהדרך ליובל ולבר שאני עם דין ושלא ידאגו לי.
״נראה שהפרעתי לך עם הבחור ההוא,״ דין שובר את הדממה ביננו ברכב, ראשי שעון על החלון ואני לא נותנת למילים שלו להרתיע אותי, אני לא מתכוונת להרגיע אותו או את המצפון שלו ולהגיד לו שזה שום דבר, אני זוכרת את תחושת העלבון כשהתקשרתי להתנצל והוא נפנף אותי, את הבחורה שצועקת לו ברקע ואת העובדה שהוא לא דיבר איתי מאז, שוב.
״נראה שאנחנו פיטים, כי גם אני כמעט הרסתי לך אז.״ אני מזכירה, דין מפנה את מבטו אליי ואני מביטה בו בקשיחות, לא נותנת למבט החודר שלו לשבור אותי כמו בדרך כלל.
״חבל שלא היה מה להרוס, כי זאת הייתה סתם מישהי.״ הוא אומר, מה שנשמע לי כמו ניסיון להרגיע אותי, אך אותי זה סתם מעצבן יותר.
״תנחומיי, לא קיבלת את הסקס שלך?״ אני שואלת בעצב מזויף, השפתיים שלי מתעקלות לפרצוף כלבלב עצוב וכשדין מבחין בכך הוא מנענע את ראשו בגיחוך מזלזל וחוזר להביט בכביש.
״זה מה שאת חושבת עליי, שכטר?״ הוא מוסיף בגיחוך, אני שומעת שמץ של אכזבה בקולו, לרגע זה משפיע עליי וגורם לי להתחרט על המילים שלי, אבל אז אני נזכרת בכל מה שקרה ביננו.
״לא יודעת דין, אני לא מכירה אותך.״ אני אומרת בקרירות ומושכת בכתפיי בשעמום, דין נאנח בכעס ואני מבינה שהתשובות שלי ממש לא מספקות אותו.
״את מכירה אותי רונה.״ הוא אומר בהחלטיות, אני מרגישה שהוא גם מוציא ממני כל טיפת שקט ושלווה ואני מתחממת בדיוק כמוהו.
״דין כל מה שאני יודעת זה שאתה גיטריסט, בחורות נפולות לרגליים שלך כמו זבובים ושכבר פעמיים נעלמת לכמה ימים, ורק כשיש לך כמה שעות ריקות אתה פתאום מופיע מולי.״ אני מספרת בכעס, לא אכפת לי כמה דין נעלב ממני עכשיו, יש לי את כל הזכות לכעוס עליו ואני גם לא מתכוונת להתקשר להתנצל אחר כך.
״כן שכטר? זה מה שאת חושבת? שאני מנסה להשכיב אותך?״ הוא קורא לילד בשמו וכשהוא אומר את הדברים האלה אני מרגישה מכה חזקה מתחת לחגורה.
״אם זה מה שאת חושבת אז אין לנו מה לחפש ביחד.״ הוא מוסיף בכעס, אני מוסיפה לשתוק ואני יודעת שזה מוציא את דין מדעתו אפילו יותר.
״אני לוקח אותך הביתה, שכטר.״ הוא אומר לבסוף בכעס, הוא שוב בבועה של כעס ואני נכנסת למצב מגננה.
״לך תזדיין דין, ולפני זה תעצור לי כאן.״ אני דורשת בכעס ופותחת את חגורת הבטיחות, הרעש של פתיחת החגורה מצפצף בתוך הרכב ואני מכה על הדלת בשביל שיעצור לי.
״אני נשבעת לך דין, אם לא תעצור לי כאן אני אפתח את ה-״ דין עוצר את הרכב שלו בפתאומיות, הוא מתנשם בכבדות ואני נושכת את שפתי התחתונה בכעס.