אם תשאלו אותי, זאת פשוט חוצפה להפריע לבן אדם בזמן שהוא ישן, אבל אם להיות כנה, באישזהו מקום קיוויתי שזה מה שיקרה.
אני מרגישה כף יד על שיערי, מברישה את שיערי לאחור בעדינות ונשימה חמה על הפנים שלי.
״היי, רונה.״ אני מהמהמת בבלבול, כף היד מתנתקת מראשי ועוברת בזהירות אל הלחי שלי, ״בואי, תיכנסי למיטה לפחות.״ אני נאנחת ועוצמת את עיניי בשנית, אין לי כוח ללכת למיטה.
״שכטר,״ הקול עמוק יותר, כשההבנה מכה בי, מי האדם שנוהג לקורא לי כך כבדרך קבע, אני פוערת את עיניי בבת אחת, פוגשת במבט שובבי מצידו של דין כשמבחין במבטי מעלה חיוך צדדי ופלרטטני.
״מה השעה?״ זאת השאלה היחידה שאני מצליחה להוציא מהפה שלי, ״שתיים עשרה, לא ידעתי אם את ערה ולא רציתי להעיר אותך.״ דין לוחש לכיווני, עדיין כפוף מולי ולא חודל מללטף את הלחי שלי בעדינות מייסרת.
לא נרדמתי להרבה, אולי לרבע שעה. הנקודה זה שאין לי ריח מסריח מהפה וזה המזל הגדול.
בקושי רב אני מתנתקת ממגעו, מתיישרת ומתיישבת על הספה, גורמת לדין גם הוא לזוז לאחור ולעמוד על רגליו.
השמיכה הדקה נופלת מכתפי, כמו גם הכתפייה של גופיית הפיגמה שלי, לפחות אני עם חזייה.
אני מעבירה את שיערי אל מאחוריי האוזן שלי, ״קיבלת את ההודעה שלי?״ אני שואלת לא מבינה, דין מהמהם בשקט ואני מוצאת את עצמי שמחה על העובדה שהוא בחר לבוא אליי בסוף.
אני קמה על רגליי ומבינה שאני צריכה לתפעל את האירוע, עם כל העייפות והעובדה שנמנמתי עד לפני כמה דקות.
״סליחה אם התנהגתי כמו תיכוניסטית.״ אני אומרת בפיהוק גדול, נעמדת מול דין שנראה כהרגלו כל כך טוב.הוא לבוש במכופרת מפשתן בצבע לבנן ששרווליה מקופלים ומכנסי גינס שחורים.
כן, כבר ראיתי הערב שזה מה שהוא לבש.
השיער שלו כמו תמיד מעורר בי חשק להעביר בי את ידו ואני מצליחה להריח עד אליי את המסטיק מנטה שהוא לועס וגורם לי להתרכז בקו הלסת האלוהי שלו.
למה אני עושה את זה לעצמי?
אני מתקדמת אל המטבחון ומוזגת לי כוס מים קרים, בשביל להעביר את העייפות והבלבול שעוטפים אותי עכשיו.
דין נצמד אליי מאחור, הוא שולח את ידו אל כתפי ומרים את הכתפייה שלי שנפלה, אחר כך הוא שותל נשיקה חמה בכתפי ואני נושפת ברעד, כמעט מפילה את הכוס פלסטיק.
״איך היה?״ אני שואלת בהתעניינות, מתעלמת מהמגע ביננו. אני מרגישה את סנטרו של דין נח על כתפי שלפני רגע נישק ואת עיניו נעוצות בפניי.
״היה בסדר.״ הוא עונה ביובש, אני מנסה להתעלם מהריח האלוהי שלו.
״ראיתי.״ אני לא מתאפקת ואני משחילה את ההערה העוקצנית שהתאפקתי לא לפלוט מהרגע שראיתי את הסרטון המטופש באינסטגרם.