הראש שלי מעט מסתובב כשאני קמה בבוקר מהמיטה, אני ממהרת לצחצח שיניים ולשטוף את פניי.
הבחנתי שיובל שלחה לנו בקבוצה תמונות מחדר המיטות של ניק בזמן שבר קיללה אותה שזה פרונוגרפיה ושהיא תתבע אותה על הטרדה מינית.
צחקקתי בשקט וסגרתי את הפלאפון שלי.
לא עוברות כמה שניות והוא מצלצל שוב, יובל.
״רק קמתי, זה דחוף?״ אני נאנחת בעייפות.
״כן, תגידי בוקר טוב לניק.״ היא יורה במהירות ואני יכולה לשמוע אותו נאנח בכעס מהצד השני.
אני תוהה לרגע אם מודע להתפתחויות האחרונות במערכת היחסים שלי ושל דין.
״היי שכטר, מה איתך?״ הוא שואל באילוץ. כן, הוא בהחלט יודע.
״מהמם.״ יובל מתפרצת לפני שאני מספיקה להגיב לדבריו.
״בדיוק ניק ואני מתכננים את מסיבת יום ההולדת שלי,״ היא מספרת בהתרגשות.
״במתכננים היא מתכוונת שהיא חופרת ואני מהנהן.״ אני שומעת את קולו של ניק במעומעם ומיד אחר כך חבטה כואבת.
״מה את חושבת? מועדון או שאחגוג בבית?״ היא נאנחת בעייפות.
״נראה לי שעברנו את שלב המועדונים, לא?״ אני משיבה ביובש.
״נכון. ידעתי שתתני עצה טובה, אין עלייך!״ יובל מתפרצת בהתרגשות ואני מעקמת את פניי בבלבול.
״מה יש לך?״ אני שואלת מעט מזועזעת.
״ניק פשוט חושב שזה ממש מגניב לחגוג במועדון!״ יובל קוראת בהתגרות, אני שומעת את ניק מקלל בשקט ומיד אחר כך צליל של מפגש שפתיים קצר ואת יובל נאנחת.
״אפשר שתנתקי לפחות?״ אני שואלת בגועל.
״יהיה כיף, תוכל להביא כמה אנשים שתרצה גם אם נחגוג בבית שלי.״ יובל ממלמלת בתחינה.