33

1.8K 118 27
                                    

-תוכן מיני-
השפתיים של דין מסתבכות עם שלי, הוא יושב על כיסא המטבח כשכל ברך שלי מונחת מצד אחר של גופו.

ידו של דין תחובה בשיערי והוא מושך אותו מעט לאחור בזמן שהוא מעמיק את המשיקה ביננו ואצבעותיי נעוצות בחזה החשוף שלו.

פעימות חסרות מנוח שבין רגליי מתעצמות כשאני מרגישה את איברו מתקשח כנגדי, דין משחרר את ידו משיערי הסבוך והידיים שלו מתמקמות על מותניי.

ידיו של דין החלו להזיז אותי על איבר מינו ואני הרגשתי את הרטיבות המוכרת, הלשון שלו חקרה את שלי והרגשתי איך הגוף שלי נצמד לשלו באגרסיביות.

דין ניתק לרגע את שפתיו משלי וגניחה שקטה נפלטה משפתיי, עיניו של דין התכהו ואת המבט הזה עוד לא פגשתי, הוא היה אלוהי באותו הרגע.

שפתיו של דין תקפו את צווארי ותוך רגע הייתי בין ידיו בדרך לחדר השינה שלו.

״את מנסה לחרפן אותי, רונה?״ הוא נושף אל האזור שלפני רגע נישק ואני כמעט גונחת שוב.

״כי הצלחת.״ הוא מוסיף ושב לנשק את שפתיי ברעב, הוא מניח אותי על המיטה שלו ותוך רגע גוהר מעליי, שפתיו נצמדות אל שלי ואני לא עומדת בקצב של הלשון שלו שגורמת לרגליים שלי לרעוד מהתרגשות.

אחת מידיו של דין נכנסת מתחת לחולצה שלי ומרימה אותה מעט, גם אם אני רוצה לעצור אותו - אני פשוט לא מסוגלת.

הלשון שלו יורדת אל הצוואר שלי בזמן שהוא מתחכך באיבר שלי שמכוסה בפיסת בד עלובה באגרסיביות.

״דין,״ אנחה נוספת לא רצונית נפלטת מבין שפתיי, דין נוהם והאחיזה שלו על עורי החשוף מתהדקת.

אני מרגישה את האצבעות שלו מסיטות הצידה את התחתון שלי ואני משתנקת מבהלה, בחיים לא הייתי בסיטואציה כזו קודם לכן. בחיים לא רציתי להיות בסיטואציה כזו כל כך.

דין כנראה מרגיש בתגובה של הגוף שלי והוא מיד מניח נשיקה עדינה אל שפתיי, הוא מרחיק מעט ראשו ועיניו החומות מביטות בי בתשוקה שלא ידעתי להכיל.

האיבר הפועם שלי חשוף למולו ואת הבושה המוכרת עוטפת מין אופריה וציפייה.

בעודו מביט עמוק בעיניי מקרוב הוא מכניס אצבע אחת לתוכי ומתבונן בי נאנחת בהפתעה, עיניי נעצמות ואני שומטת את ראשי לאחור.

דין מוציא את האצבע ומכניס חזרה באיטיות, אני כבר לא שולטת בגניחות שיוצאות ממני ובידיים שלי שאוחזות בסדינים בכוח.

״דין, בבקשה..״ אני לא מסוגלת להשלים את המשפט כשאני מרגישה אני הקשר בבטני מתהדק.

״מה, יפה שלי?״ הוא משיב בצרידות.

דין מכניס לתוכי אצבע נוספת ומגביר את הקצב, השפתיים שלו עולות מהצוואר שלי אל שפתיי, הוא שוב מנשק אותי בתובעניות ואני גונחת אל בין שפתיו.

אוהב את הלילה איתךWhere stories live. Discover now