39

1.9K 148 29
                                    

אני מנסה למצוא תנוחה נוחה, מקפלת את רגליי על הכיסא ומשעינה את הלחי שלי כנגד הכיסא.

״קר לך?״ דין שואל בלחש, אני מהמהמת בשלילה, השעה רק שמונה בבוקר ואנחנו על הרגליים מהשעה שש.
אף אחד לא הזכיר שהטיול זוגות הזה יהפוך לטיול שנתי ונצטרך להתעורר כל כך מוקדם בדביל להגיע לצפון בשעה נורמלית.

דין עצר במאפייה בדרך ושאל אם אני רוצה לרדת איתו, סרבתי בניסיון לנמנם עוד כמה דקות לפני שדין יחזור עם ארוחת הבוקר המאולתרת שלנו.

עבר שבוע מהפעם ההיא שפגשנו את חבריו של דין, מאז שפגשתי את נעמה.

אמנם הויכוח הדרמטי הזה נגמר בנשיקה ושינה משותפת אך אני כל כך חששתי לפגוש אותה שוב.

דין גם לא דיבר על אותו ערב יותר מדי, אני מניחה שהוא לא רצה להביך אותי ולהזכיר את חוסר הביטחון שנחשף אליו באותו הערב.
לי היה קשה לשכוח את הדמעות והקנאה שחשתי, זה גרם לי לפעמים להירתע ממנו שראה אותי במצב הזה.

דין פותח את דלת הרכב ונכנס אל מושב הנהג, הוא מגיש לי כוס קרטון גדולה ועוד שקית נייר מרשרשת.
״תודה,״ אני מותחת את צווארי ונושקת לשפתיו.

דין מתמקם ומתחיל בנסיעה, ברכב יש ריח נעים של קפה והפלייליסט שלי מתאים לאווירה הרגועה של שנינו בבוקר הזה.

דין לוגם לגימה ארוכה מהקפה שלו ואז מכחכח בגרונו, ״בטח הבנים ידברו על זה,״ הוא אומר לפתע ואני מסיטה את מבטי אליו, הוא מהדק את האחיזה שלו על ההדק ואני ממתינה שימשיך לדבר.

״יש לי יום הולדת בשבוע הבא.״ הוא מספר ואני מותחת חיוך מופתע ״מה? איך לא סיפרת לי?״ אני שואלת בהפתעה ומעבירה את אצבעותיי בשיערו.

״לא יצא לנו לדבר על זה.״ הוא מתרץ ומושך בכתפיו, ״ואתה רוצה לחגוג?״ אני שואלת בהתעניינות וממשיכה ללטף בעדינות את עורפו.

״זה העניין, אני מאמין שהבנים ינסו ללחוץ עליי היום.״ הוא אומר בחוסר נוחות, אני מה מהממת ושומטת את ידי חזרה אל חיקי.
״אתה ממש לא רוצה לחגוג?״ אני מצייצת בספקנות, דין מותח את שפתיי כאחד שלא יודע.

״למען האמת, לא אכפת לי לחגוג.״ הוא משיב בכנות ואני מהנהנת בהבנה ״רוצה שאשחק אותה בת הזוג השתלטנית ולא אתן להם לקבוע כלום בלי אישור שלי?״ אני שואלת משועשעת.

דין מגחך לרגע ״סיפרתי לך את זה כי אני יודע שחשוב לך לדעת דברים כאלה.״ הוא מסביר את עצמו ואני מהנהנת.
״תודה.״ אני מחייכת אליו, מוקסמת.
*
טיול זוגות עלק.

חבריו של דין השכירו צימרים בצפון הרחוק, הם מתכננים ללכת לטייל היום והם הפכו את זה ל״טיול.״

לרגע חשבתי שנצטרך לישון בשקי שינה ולאכול שימורים.

פגשנו את דור עם בת הזוג שלו בחצר המשותפת לכל הצימרים, הם גם התעכבו כמונו בגלל השעה המוקדמת.

אוהב את הלילה איתךWhere stories live. Discover now