30

1.4K 112 32
                                    

בר מנתקת את ידה מידי ומביטה בי מרותקת, אני מתנערת ממגעה ופתאוםצכל האלכוהול שזורם בדמי גורם לי להרגיש כאילו אני עולה בלהבות.

״אני הולכת לעשות פיפי.״ אני מודיעה ומתקרבת אל הישורתים, אני לא אתן לו את הסיפוק הזה של לפגוש אותי. אני בכלל לא מדברת על לראות אותי מתעצבנת או כועסת.

אני רוצה להאמין שהוא יצא מנקודת הנחה שהוא יפגוש אותי היום, ואני כל כך רוצה שהוא יתאכזב שזה לא יקרה.

אני עומדת מול המראה בשירותים הקטנים של יובל, מחליקה את שיערי לאחור ולמרות שהבטחתי לעצמי שלא אראה את דין לא משנה, כל מה שאני עושה עכשיו זה להכין את עצמי ולהתכונן לרגע שניתקל אחד בשנייה.

אני מצפה לפגוש בבר בדיוק בספה בה השארתי אותה, אך לצערי במהרה אני מגלה כי נמצאת בחצר, לצד ניק ויובל.

״היי! רונה!״ אני לא מספיקה להתחמק ממבטה של יובל שעכשיו מנופפת לכיוויני בשכרות.
ניק מנסה להשתלט על חברתו השיכורה בזמן שבר מנסה למנוע ממנה לקרוא לי שוב ושוב.

אני מתקדמת לכיוון השלישייה בצעדים מהירים, נועצת בבר מבט מאשים על כך שהלכה לשבת איתם בידיעה שדין נמצא כאן וככל הנראה יצטרף לניק.

״אני חושבת ששתית מספיק.״ אני ממלמלת ולוקחת מידה בעדינות את כוס המשקה החריפה, יובל לא מתנגדת לי ומניחה את ידה הפנויה על החזה של ניר ברכושניות.

״שמעתן? ניק לוקח אותי לצימרים לכבוד יום ההולדת.״ היא מספרת ומשעינה את ראשה על כתפו, ניק מרים לכיוונה גבה מבולבלת.

״על מה את מדברת?״ הוא מכווץ את גבותיו בבלבול, חולה מגלגלת את עיניה בחוסר סבלנות ״די בייבי, תפסיק אני גיליתי את המתנה שלך!״ היא קוראת בכעס וניק מעביר אלינו את מבטו המבולבל.

״יובי מאיפה הבאת את זה?״ צחוקה של בר מתגלגל בזמן שיובל רוקעת ברגלה בכעס ״כן נו, זה ברור שזה זה. מתי נוסעים?״ היא משלבת את ידיה ומפנה שאלה כועסת לניק.

ניק נאנח בשעשוע ואוחז בפנייה של יובל בשתי ידיו ״יובל, אין לי מושג על מה את מדברת.״ הוא אומר ברצינות, לפתע נראה כי ההבנה נוחתת על יובל, עיניה מתעצבות ולרגע אני בטוחה שהיא תפרוץ בבכי כואב.

״אז.. למה התכתבת עם בעלת צימר?״ יובל דוחפת את כפות ידיו של ניק מפניה.

״כי סגרתי להורים שלי צימר לכבוד היום נישואים.״ הוא מגחך ויובל מניחה את אצבעותייה על פיה בתדהמה.

אני מבטיחה לכם שאני בן אדם מאופק, שיודע לשלוט על עצמו. בדרך כלל.
באותו רגע המצב היה חריג, ולא הצלחתי לעצור את עצמי לפני שפרצתי בצחוק קולני במיוחד.

ניק ובר גם כן החלו לצחוק, אני מניחה שזה בגלל הצחוק המתפרץ ולא הצפוי שלי.

״על מה צוחקים?״ ברגע אחד אני משתתקת.

אוהב את הלילה איתךWhere stories live. Discover now