סער מחבק אותי בגסות ואני נמחצת אל גופו, הוא כל כך מזיע ושיכור.
״לא אמרת לי שאת מביאה את החברה היפיפייה שלך.״ הוא לוחש באוזניי כשמבטו נופל על יובי היפה.
״זה לא רלוונטי, היא תפוסה חבר.״ אני טופחת על חזהו פעמיים בניחום והוא מחמיץ את פניו בדרמטיות.
יובל מביטה בי לא מבינה ואני מסמנת לה עם ראשי שזה לא חשוב, סער מחבק אותה כשהבין שהיא קצת הוזנחה אחרי החיבוק הצמוד שלנו קודם.
״שמעתי שיש לך חבר, באסה.״ סער פולט בשיכרות, אני מנענעת את ראשי במבוכה ויובל פורצת בצחוק, לא היה לה מה להגיד.
סער נפרד מאיתנו לשלום ואנחנו מתקדמות אל תוך ביתו, הוא הזמין חברים אבל לא המון, היו משהו כמו עשרים אנשים בחצר הבית שלו.
לא הכרתי אף אחד, חוץ מכמה בחורות שהיו מגיעות מדי פעם בזמן המשמרת שלי ושל סער והיו מפלרטטות איתו כשאני הייתי מחפה עליו, אני מגחכת בשקט כשאני נזכרת כמה המניאק הזה חייב לי.
״שמעתי שדין רצה לקנות לך כרטיסים להופעה שלהם במרכז.״ יובל מספרת לי את מה שכבר ידעתי.
אנחנו מרימות יחד שאט ואני מהנהנת בחוסר עניין, ״כן, היה איזה סיפור כזה בדיוק כשרבנו, מתוק מצידו.״ אני אומרת בחיוך קטנטן, יובל מחייכת אליי ומרעידה את גבותיה בפלרטטנות.
״תנוחי כבר.״ אני מגלגלת את עייני ביאוש, ״את רוצה להגיד לי שאתם מדברים כל הימים האלה ואתם לא מדברים על מה שקורה בינכם?״ היא שואלת מזועזעת.
אני מושכת בכתפיי בחוסר עניין, ״אנחנו פשוט זורמים, אנחנו לא יודעים בעצמנו מה אנחנו רוצים.״ אני משקרת. דין די ברור בכוונות שלו, נכון שהוא לא אמר שהוא רוצה לבנות זוגיות, אבל הוא בטוח גם לא אמר שהוא רוצה שאהפוך לחברה הכי טובה שלו.
״את מתגעגעת אליו?״ יובל שואלת בסקרנות, ״התחלתי היום, ממש קצת.״ אני מספרת נבוכה, יובל מחייכת בניצחון, ״אל תתלהבי, אני חושבת שזה בגלל שאני מתוסכלת מינית.״ אני אומרת והיא פורצת בצחוק.
״אז אולי הגיע הזמן כבר, רונה.״ היא אומרת ברצינות ודוחפת את כתפי בבהמתיות, אני מגלגלת את עייני בזלזול.
״ממש לא, זה לא הזמן.״ אני אומרת בהחלטיות, אני ממש לא עומדת לשכב עם דין, בטח שלא כרגע.
״חבל, שתדעי לך שאחרי הופעה הם בשיא האנדרנלין והמרץ, וואו כמה שזה שונה.״ היא מספרת ואני מעוותת את פניי בגועל.
״זונה, שכבת איתו כבר?״ אני שואלת והיא נוחרת בבוז, ״כן נו, אפילו הספקנו לעשות את זה ברכב פעם אחת.״ היא מספרת ואני צוחקת בקול.
״איך היה?״ אני שואלת בסקרנות, ״היה די טוב, טיפה מהיר.״ היא אומרת בעדינות, יובי רגילה לצאת עם כל מיני בחורים בהמתיים כאלה, אם תשאלו אותי - יש לה שריטה די קינקית בנושא הזה.