26

1.4K 113 41
                                    

אני לא אשקר, לגלות דרך האינסטגרם שדין נמצא באיזה מועדון היה לא מאוד נחמד.

ניסיתי לחשוב מה היה קורה אם המצב היה הפוך - אם הייתי מעדכנת אותו? מדברת איתו על זה לפני כן?

כן, הייתה לי צפייה שדין ידבר איתי. אם אנחנו בני זוג - אז כן, נראה לי לגיטימי שהוא רק יכתוב לי שהוא הולך, לא כי אני צריכה לדעת מה הוא עושה, סתם כי הוא יכל לכתוב לי ולא לתת לי לגלות את זה דרך עמוד צהוב.

לאט לאט, לאורך המשמרת שלי, הבנתי שכן - אם המצב היה הפוך הייתי מדברת עם דין. מרגיש לי שהאווירה ביננו נעשתה כבדה היום מהרגע שהוא הזכיר את הבחורה ההיא.

זה לא שלא סמכתי על דין או שהרגשתי צורך לדעת איפה הוא במשך כל דקה. אבל זה אידאלי לצפות מבן הזוג שלך לעדכן אותך אם יש לו תוכניות, במיוחד אם שאלת והתעניינת כמה שעות לפני כן.

אפילו סער דווקא היום בחוסר טקט הראה לי את התמונות של דין מהמועדון. הוא כנראה ציפה שאגחך, או אפילו אספר איזה סיפור מתוק על זה שהייתי צריכה להיות איתו שם אבל אני תקועה כאן.

אבל לא, כל מה שהיה לי להגיד זה ׳מה? אתה בטוח שזה מהיום?׳

סער לא רצה להתערב, הוא רק אמר לי ׳תראי, זאת כולה הודעה, הוא יכל לכתוב לך בדיוק כמו שהוא שכח כנראה, אז אל תמהרי לכעוס.׳

ואני? אני לא כועסת כמו שאני פשוט מאוכזבת.

רונה
׳איפה אתה׳

לקחו לי כמה רגעים, אבל אני מרגישה מספיק בנוח עם דין, ואני יודעת שהבטחתי לו שכשמשהו יפריע לי - אעדכן אותו. ועכשיו זה מפריע לי.

דין
׳במועדון׳

לוקח לדין בדיוק חמש דקות לענות להודעה שלי, אני מנסה לדמיין אותו שעון על איזה בר עם כוס ביד, אני רוצה להאמין שעכשיו הוא מחייך למסך כשהוא רואה את ההודעה שלי.

רונה
׳כן היה נחמד לגלות את זה דרך האינסטגרם׳

אפילו הוספתי סמיילי עם לשון, בשביל להראות לו שזה כן הפריע לי אבל לא גרם לי להתפוצץ ואני ממש לא באה לריב.

דין
׳פעם הבאה אצטרך להסתיר את זה טוב יותר׳

אוהב את הלילה איתךWhere stories live. Discover now